Beantwoorden
Birgitdesmedt
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Endless loop software update

Mijn digicorder is sinds 21h tot 23h10 (en  nog steeds verder) in een endless loop met een software update bezig. 
Wat doe ik hiermee? 

0 Likes
3 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Endless loop software update

Als dat nog steeds bezig is, zou ik het toestel volledig uitzetten door de stekker uit te trekken. Na een paar minuten stekker terug insteken en hopen dat het zo in orde komt.

_XiroN
Professional Weetjesweter
Berichten: 44
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Say what?!

Endless loop software update

Kan je proberen de digicorder te resetten en laten doorstarten ZONDER utpkabel aangesloten?

 

Indien NOK kan je een factory reset via de toestencombo proberen uit te lokken! 

 

Back+OK voor enkele seconde indrukken en dan Back blijven vasthouden totdat het intro scherm terug verschijnt! 

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Endless loop software update


@_XiroN  schreef:

... knip ...

Indien NOK kan je een factory reset via de toestencombo proberen uit te lokken! 

 

Back+OK voor enkele seconde indrukken en dan Back blijven vasthouden totdat het intro scherm terug verschijnt! 


Zo heb ik dezelfde situatie een tijd geleden ook kunnen oplossen. Goede tip dus 😉


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.