Beantwoorden
Ingrid9
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

errorcode: 0x204

Ik probeer via m'n werkende VPN verbinding met m'n macbook Air met met macOS Sierra Versie 10.12.1 door middel van "Microsoft remote access" op afstand te werken op m'n computer op het werk te werken.  Dit lukt niet via wifi van telenet wel via m'n hotspot (via Mobile vikings).  Bij een collega die met een macbookpro werkt met macOS Sierra Versie 10.12.1 lukt het wel via wifi.

Met de wifi verbinding die gebruik is alles ok volgens telenet helpdesk die me naar netweters verwees om verder te zoeken naar een oplossing.

Kan iemand me zeggen hoe ik dit probleem kan oplossen en wel kan verbinden via wifi van telenet ?

alvast bedankt  

0 Likes
3 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7765
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

errorcode: 0x204

@Ingrid9  Kan je een VPN verbinding maken via Wifi of lukt het helemaal niet om een verbinding te maken?

Indien je wel een verbinding kan maken moet je eens in de instelling van je verbinding kijken. Ik vermoed dat je daar kan kiezen tussen alles via VPN of niet. Of iets dergelijks. Hoe je het juist moet doen op een macbook weet ik niet, heb er zelf geen, maar wel al in contact geweest met iemand die in het buitenland met mijn VPN server wilde en kon verbinden maar toch niet kon doen wat moest en dat was blijkbaar een instelling.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ingrid9
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

errorcode: 0x204

Neen dat is het jammer genoeg niet.

0 Likes
_XiroN
Professional Weetjesweter
Berichten: 44
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Say what?!

errorcode: 0x204

Check eens of UPNP is ingeschakeld op je modem?

0 Likes