Beantwoorden
Krizie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

Download en uploadsnelheid ps4

Hallo.
Ik heb momenteel een fiber 200.
Als ik mijn wifisnelheid meet met de speedtest van telenet kom ik aan snelheden van download 30mb/s en upload +-12mb/s.
Als ik echter de snelheid meet met mijn rechtstreekse bekabelde ps4, kom ik aan download 22mb/s en upload 2.3mb/s.
Hoe kom in aan zo een inmens verschil en wat zijn de eventuele oplossingen?
0 Likes
5 reacties
Krizie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

Download en uploadsnelheid ps4

 
0 Likes
Amedeeus
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Hoort wie klopt daar? Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Download en uploadsnelheid ps4

Dat ligt zeker en vast niet aan telenet maar aan het Playstation netwerk...

 

Vorig jaar kon je niet rapper downloaden als 2-4mbit... die hun netwerk is gewoon verschrikkelijk traag... af en toe uit de party's vliegen etc... had dat ook voor toen ik belgacom klant was.

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Download en uploadsnelheid ps4

Je bent toch zeker dat beide snelheden Mbps en niet MBps. Dat bekabeld niet op de laatse manier vermeld wordt want dan moet je maal 8 doet om Mbps te hebben.

Anders eens kijken voor een andere UTP kabel (cat5e op zijn minst). En ook checken of de fichkes er deftig opzitten.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
CedricGens
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner! It's your third party!

Download en uploadsnelheid ps4

Eens checken of je een verouderde router met een base-100 poort i.p.v. een met een 1Gbps-poort kan ook geen kwaad. En inderdaad ook het type kabel kan ook het verschil maken. Hebben al je andere apparaten in huis grotere snelheden of dezelfde, want dan kan er wat meer aan de hand zijn dan een verouderde router, slechte kabel of trage PS-network servers.

0 Likes
quintens
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Download en uploadsnelheid ps4

Er zijn geen oplossingen.

Ik kan je aanraden om een kabel te gebruiken als wifi.

 

De PlayStation4® Network Servers plaatsen een limiet op de download- en uploadsnelheid.

Je kan er dus niet echt heel veel aan doen.

Ik kan je aanraden een extra router in beslag te nemen en met deze je snelheid nog een beetje kunnen te boosten.

Letop: deze vind je niet in Belgie. En zijn soms illegaal :S.

 

Mvg

0 Likes