Beantwoorden
Sil_DN
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
O dierbaar België.. De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Downloadsnelheid < uploadsnelheid met powerline

ik heb wat problemen met mijn Powerline. De download snelheid aan het uiteinde van de powerline is dramatisch laag (1,5 MBps) en ik vroeg mij af hoe dit kan. Wanneer ik mijn computer inplug in de modem krijg ik wel snelheden tot 185 MBps.  Ik heb een screenshot van de speedtest aan het uiteinde van mijn powerline toevoegen.

Schermafbeelding 2018-07-16 om 21.58.43.png

0 Likes
4 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Downloadsnelheid < uploadsnelheid met powerline

  1. Wat voor powerlines heb je? Merk en type ?
  2. Welke apparaten staan op dezelfde stroomkringen aangesloten die in aanmerking komen voor eventuele storing? (babyfoon, microgolf, draadloze telefoon, ....)
  3. Is dit altijd zo problematisch geweest of is dit een recente wijziging van de toestand zonder wijziging van de hardware of andere apparaten?

   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Sil_DN
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
O dierbaar België.. De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Downloadsnelheid < uploadsnelheid met powerline

Het is een Comtrend PG9073 - TN. 

De aangesloten apparaten zijn een externe router van TP-link, een bureaulamp, een led-strip, en een paar boxen. 

 Verder is het probleem ook zeer recent. Het is Zaterdag avond begonnen. 

 

Alvast bedankt

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Downloadsnelheid < uploadsnelheid met powerline

Krijg je deze waarden altijd? Ik bedoel dus tijdstip van de dag en verschillende dagen. 

 

Plug de powerline eens op een andere plaats in en test dan eens. BTW, je hebt toch toevallig niet zaterdag de powerline in een multistekker gestoken om  nog andere apparaten aan te sluiten op dat enen stopcontact?


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Sil_DN
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
O dierbaar België.. De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Downloadsnelheid < uploadsnelheid met powerline

Ik kreeg deze waarde altijd maar nu heb ik ze eens allemaal verplaats en werkt het wel weer. Nu hopen dat het ook zo blijft. 

bedankt!