24749
netweters
|
152310
antwoorden
|
20690
vragen
|
Hallo,
Ik ga mischien klant worden bij Telenet maar voor dat ik mijn beslissing neem heb ik meer informatie nodig! 🙂
Thuis gebruik ik mijn eigen router en zou graag en EMTA hebben en geen HGW.
Dat is mogelijk door wat ik op dit forum gelezen heb maar waar kan ik meer weten (specificatie) over dat EMTA.
Wat zijn de stekker op dat EMTA (RJ 45, RJ 11) of Waar kan ik de specificatie van de EMTA vinden/bekijken?
Moet ik ook the TV aansluiten op de EMTA?
Bedankt bij voorbaat.
Opgelost! Ga naar oplossing.
HGW heeft de technieker sowieso altijd mee. Een modem only durf ik zo niet te zeggen. Maar als die komt zal je zeker een aangesloten worden voor de producten die je hebt gevraagd.
Hoe kan ik dan de technieker laten weten dat ik een EMTA modem only nodig heb?
Ok -- Ik ga de technieker vragen om een EMTA modem only te plaatsen, laat onz hoppen dat hij eentje zal mee!
Maar het lijk mij een recipe for disaster als de technieker niet verwitigen kan worden dat ik een EMTA modem only wil of dat hij niet altijd eentje meebrengt.
Of wat snap ik niet?
Ik weet niet wat te denken...
Woensdag komt de technieker langs in de namiddag en we zullen wel zien hoe het verloopt
Hope for the best. Expect the worst. Live is a play. We're unrehearsed.
Mel Brooks.
In het slechtste geval kan je een paar dagen nadien je modem gaan omruilen in een Center voor een modem only. Al zie ik niet echt een probleem en weet je hopelijk wat je doet met een modem only en een eigen router er achteraan.
Als gevreezd, de tecnieker had geen EMTA modem only mee!
Wat moet ik nu doen om dat EMTA modem only te krijgen?
Als de technieker geen modem only bij heeft,gewoon doorsturen
Niets tekenen.Hij zal snel 'n modem only tevoorschijn halen.
Klant is koning,Telenet moet leveren wat de klant vraagt en voor betaald.Punt
@jksji@ schreef:Als gevreezd, de tecnieker had geen EMTA modem only mee!
Wat moet ik nu doen om dat EMTA modem only te krijgen?
Afhalen en meenemen naar een center in de buurt. Wel eerst eens bellen of ze een modem only voorradig hebben.
Na een telefoon gesprek met een "telenet center" ben ik naar toe geweest en het is gelukt, mijn EMTA modem only is up and running.
Als het niet mogelijk is om de technieker op voorhand te laten weten dat en EMTA modem only nodig is of dat hij geen EMTA modem mee.
Na de installatie, u kan gewoon naar een "telenet center" om de HGW te verwisselen door en EMTA modem only.
Het is spijtig dat de klant moet achter af doen wat het blijkbaar niet mogelijk is op voorhand te doen, dat zou suppertof zijn als dat process kan aangepast worden.
Ik wil ook iedereen bedanken voor de hulp dat hik hier gekregen heb.