Beantwoorden
giljom
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Pionier It's your seventh party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Eigen website maken

Ik wil een simpele eigen website maken, hoe moet ik te werk gaan en wat kost dat, hoe begin ik er aan, ik ben een totale leek

Graag uw hulp

0 Likes
18 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Eigen website maken

Ga eerst eens naar users.telenet.be/eigen naam ( is de naam waar je uw abonnement bij telenet hebt afgesloten)
Zie je daar iets?

Indien ja dan heb je vermoedelijk van Telenet het bericht gekregen waar je uw instellingen kunt doen om je domein naam te forwarden naar je webruimte. Dat is blijkbaar nog niet gebeurd.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

Eigen website maken


@Paul0 schreef:

Beste, dit bestand is aanwezig, ook bestand 'public_html ' staat erbij. Deze files zijn terug te vinden op de ftp server van telenet. Als ik hierop inlog met mijn paswoord kan ik mijn website openen.  Alleen op het internet is hiervan niets terug te vinden (fout 404).


Je moet waarsschijnlijk nog de url www.okralille.be  toevoegen in http://www.mijntelenet.be.

Zoniet kan je wel je bestanden uploaden en is je domein actief, maar is jouw website niet toegankelijk.

Als je dit niet zelf kan, dan kan je de Telenet klantendienst bellen op 015 66 66 66 om dit voor jou in orde te brengen.

0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Eigen website maken

Waarschijnlijk staat er een fout in je index.html bestand
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Sjaakie
Freshman Meerweter
Berichten: 54
Even demarreren... Warming up? De vlam zit erin. Alles op zijn plek!

Eigen website maken

Ja, je hebt gelijk in Windows 10 werkte het nog wel en met Office 2007 , maar ik heb nu Office 2010 er op gezet en dan werkt SharePoint designer niet meer omdat het een 32 bit programma is en Windows 10 en Office 2010 zijn beiden 64 bit, dus dit geef een conflict en heb het moeten verwijderen.

ben ondertussen bezig met een programma dat ik van iemand mag gebruiken en dat  Studio Webdesign 5 heet en ik heb dus veel werk om alles over te zetten naar de nieuw website, deze keer zonder frames, omdat dit een achterhaalde techniek is en niet handig werkt op een tablet PC bijvoorbeeld.

Dus binnenkort is de nieuwe versie van www.sjaakie.be online ! 

Sjaakie
www.sjaakie.be
0 Likes