Beantwoorden
Pencilcore
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Firewall aan = problemen met video calls in Slack

Ik heb problemen met een IP-telefoon die soms wel/soms niet een telefoongesprek opzet. Sinds kort heb ik ook sporadisch problemen waarbij in Slack geen videocall opgezet kon worden (spinner blijft draaien). In de testresultaten van Slack kan je dan zien dat er problemen zijn met oa. de UDP connectivity (ICE negociation failed). Wanneer ik de firewall op mijn Telenet modem uitschakel, lukken alle tests in Slack wel + de IP telefoon werkt wel stabiel

  • Heeft er nog iemand dit probleem met Slack in combinatie met de Telenet Firewall?
  • Wat houdt die firewall precies tegen?

Abo = Telenet OneUp met zo'n witte vierkante toren-modem (waarbij de ventilator te veel geluid maakt) - DOCSIS 3.1 WIRELESS (DOCSIS)

Alvast bedankt.

Tags (3)
0 Likes
3 reacties
bert_
Expert Moderator
Berichten: 203
Lees je nog iets anders? ;-) It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Firewall aan = problemen met video calls in Slack

Hallo, Is er iemand die hiermee kan helpen? Alvast merciekes! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBert | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Pencilcore
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Firewall aan = problemen met video calls in Slack

Ik heb mijn 1Gbps modem omgeruild naar het vorige type 400Mbs. 

Mijn probleem is hiermee opgelost, maar dat kan toch niet de bedoeling zijn.

Positief is wel dat het terug fluisterstil is in huis

0 Likes
bert_
Expert Moderator
Berichten: 203
Lees je nog iets anders? ;-) It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Firewall aan = problemen met video calls in Slack

Hallo, @Pencilcore  Nice to read!  Dit zou inderdaad ook met de andere modem moeten lukken. Ok goed dat deze modem zo stil is.

Zijn er verder nog zaken waar je tegen aanloopt? 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBert | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes