Beantwoorden
GerritC
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Laat de zon in je hart! Netjes! It's your third party! It's your second party!

Forza Horizon 4 online wordt geblokkeerd door SafeSpot

Allen,

 

Mijn zoon wil Forza Horizon 4 online spelen maar wordt blijkbaar geblokkeerd door Safespot. Hoe kan ik dit probleem oplossen?

 

Mvg, Gerrit

 

Titel gewijzigd door: Daan (Mod) | Originele titel: Forza online spelen

Tags (2)
0 Likes
2 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Forza Horizon 4 online wordt geblokkeerd door SafeSpot

@GerritC op welk toestel wil je zoon dit spelen? Staat Safespot Guard op dat toestel zelf geïnstalleerd of wordt het al vanaf de modem tegen gehouden?

 

Heb je trouwens al eens geprobeerd wat er hier staat onder geblokkeerde website? Mogelijks helpt dit je ook om een specifieke game toe te staan. Zo niet neem je best een contact op met de Telenet klantendienst zelf.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
420tox
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Forza Horizon 4 online wordt geblokkeerd door SafeSpot

ik heb dit probleem ook (gehad)!

een aantal jaar terug.

speelde ik forza horizon 4 en installeerde ik safespot.

ik geen flauw benul dat er een link kon zijn. een tijd terug was ik weer meer op fh4 aan het gamen... en wou ik toch weer online... veel vant kaske naar de muur gestuurd in mails naar alles wat kon te maken hebben met het probleem..zo ook xbox live en windows hulp en telenet... eig zeide ze me overal dat het wrs de provider was (telenet dus) die wrs een poort blokkeerde! op mijn telenet gaan zoeken naar het openen van poorten. maar het is een specifieke poort die ze bij telenet hardcoded blokkeren en dus niet open te zetten via de simpele "geevanceerde instellingen" van je modem. hier meerdere malen telenet over gecontacteerd en steeds kort en bondig... wij zetten geen poorten open! en dan houd het gesprek op! nu was ik dit eig helemaal vergeten doordat ik safespot er weer heb afgehaald een jaartje geleden (en volledig nieuwe windows installe) om een 20h2 update die niet met de safespot werkte en nu heb ik hem na maanden weer geinstalleerd met de verzekering dat er geen verdere problemen zullen zijn met de updates! maar nu ben ik wel die **bleep**ing xbox live weer kwijt voor forza horizon!!! kutsafespot! ooooh die zal der rap weer afvliege!!! ni die grap van hun **bleep**poorte weer ze.

peace out 

0 Likes