Beantwoorden
jgrs
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Happy New Year! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Foutmelding in Mijn Telenet bij Telenet Security Pack

Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.is in verband security pack

 

Tags (1)
0 Likes
3 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Foutmelding in Mijn Telenet bij Telenet Security Pack

@jgrs 

Je kan proberen om via contact met klantendienst toch aan het security pack te komen. Uit het verleden weet ik dat het anders lang kan duren.

Als dat lang duren je te lang is kan je ook een beveiligingspack nemen van een andere aanbieder. Je krijgt daar meestal een maand gratis. Het kost wat extra moeite maar bent ondertussen uit de nood.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Foutmelding in Mijn Telenet bij Telenet Security Pack

Ik krijg deze foutmelding al dagen aan een stuk. Ik probeer het draadloos signaal van de HGW in te schakelen, de SSID uit te schakelen en Wi-Free in te schakelen. Ik heb al minstens 30 keer geprobeerd en telkens opnieuw krijg ik diezelfde foutmelding. (En de helpdesk helpt niet echt.)


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
jgrs
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Happy New Year! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Foutmelding in Mijn Telenet bij Telenet Security Pack

Hallo ,heb intussen f-secure afgehaald en geïnstalleerd en mijn licentie van telenet security pack

ingevuld en werkt nu weer,misschien nog eens proberen om security Pack later via mijn telenet 

af te halen

 

groetjes jgrs