24748
netweters
|
152284
antwoorden
|
20688
vragen
|
Opgelost! Ga naar oplossing.
Via VDSL lukt het wel en inderdaad..... via telenet niet.
Ik merk enorme packetloss op en dat gaat niet aan telenet liggen.
www.vacansoleil.be was ook al onbereikbaar sinds gisteren. Via een proxy ging het wel, dus routeringsprobleem.
maar ben je zeker dat zij geen probleem hebben nu? Want http://www.downforeveryoneorjustme.com/portal.kempengemeenten.nl is wel degelijk down.
Als ik een traceroute doe geraak ik wel degelijk buiten Telenet tot in amsterdam... en daar stopt het.
Hier ben ik zeker door dat het niet bij telenet ligt. Ping vanuit het buitenland naar kempengemeenten.nl.
Result URL: portal.kempengemeenten.nl
Ik stel een gelijkaardig probleem vast met volgende websites:
Beide zijn immobilienwebsites die ik beroepsmatig dagelijks gebruik. Sinds kort kan ik ze niet of slechts gedeeltelijk bekijken (vooral de afbeeldingen worden geblokkeerd). Dit is voor mij een heel groot probleem. Ik heb al meerdere keren Telenet gecontacteerd maar ik moet het probleem daar elke keer opnieuw uitleggen en ze kunnen me niet helpen. Het ligt niet aan mijn computer. Het probleem doet zich voor bij elk toestel dat bij ons op internet gaat. Als ik met mijn computer bij iemand anders op internet ga, dan lukt het wel. Kan iemand me aub helpen!!!!