Beantwoorden
Ittmann
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Vernieuwde Telenet Webmail? It's your eighth party! Goed gevonden! It's your fifth party!

Geen verbinding naar bepaalde websites

Ik krijg sinds gisteren geen verbinding meer met https://portal.kempengemeenten.nl en https://mail2/kempengemeenten.nl/owa. Niet met de laptop, iPad en telefoon. Over de gsm werkt het wel(3G) Als ik een open WiFi zoek in het centrum via een Proximus verbinding dan werkt het wel. Via een andere telenet router (collega) lukt het ook niet. Kan iemand via telenet naar deze websites? Zo kan ik bepalen waar het probleem zit want bij telenet zeggen ze dat het niet aan hun ligt. Ik denk zelf een blokkering van telenet ( blacklist) alvast bedankt.
0 Likes
7 reacties
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Geen verbinding naar bepaalde websites

Ik kan er ook niet op. Vreemd dat Telenet zoiets zou blokkeren misschien blokkeren zij ons? 😉

Bel eens naar de klantendienst maar ik ben niet zeker of men daar op zoiets kunnen antwoorden.
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Geen verbinding naar bepaalde websites

Via VDSL lukt het wel en inderdaad..... via telenet niet.

 

Ik merk enorme packetloss op en dat gaat niet aan telenet liggen.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Ittmann
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Vernieuwde Telenet Webmail? It's your eighth party! Goed gevonden! It's your fifth party!

Geen verbinding naar bepaalde websites

De packetloss is hoog via telenet. Waarom ligt dat dan niet aan telenet? Als ik het goed begrijp is er geen packetloss via vdsl.
0 Likes
Gianni
Freshman Veelweter
Berichten: 148
De race is begonnen! Safespot Even demarreren... Warming up?

Geen verbinding naar bepaalde websites

www.vacansoleil.be was ook al onbereikbaar sinds gisteren. Via een proxy ging het wel, dus routeringsprobleem.

 

maar ben je zeker dat zij geen probleem hebben nu? Want http://www.downforeveryoneorjustme.com/portal.kempengemeenten.nl is wel degelijk down.

 

Als ik een traceroute doe geraak ik wel degelijk buiten Telenet tot in amsterdam... en daar stopt het.

0 Likes
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Geen verbinding naar bepaalde websites

Hier ben ik zeker door dat het niet bij telenet ligt. Ping vanuit het buitenland naar kempengemeenten.nl.

 

Result URL: portal.kempengemeenten.nl

Load Time: 1 sec(s)
Tested on: 28 Mar 2015 09:10:18 PM

 

Locatie
Status
IP
Pakket verlies
(%)
Min RTT 
(msec)
Max RTT 
(msec)
Gem RTT 
(msec)
Reactietijd (msec)
California - US
80.113.173.155  
100  
-  
-  
-  
0  
Toronto - CA
80.113.173.155  
100  
-  
-  
-  
0  
Singapore - SG
80.113.173.155  
100  
-  
-  
-  
0  
Chennai - IN
80.113.173.155  
100  
-  
-  
-  
0  
Johannesburg - ZA
80.113.173.155  
100  
-  
-  
-  
0  
Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Ittmann
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Vernieuwde Telenet Webmail? It's your eighth party! Goed gevonden! It's your fifth party!

Geen verbinding naar bepaalde websites

Vanmorgen weer van alles getest en het werkte nog steeds niet. Sinds 14:00 uur werkt het ineens weer. Beide sites zijn weer bereikbaar. Blijft toch vreemd waarom het buiten telenet om wel werkt. Bedankt voor het meedenken. Ik sluit deze af.
0 Likes
Caroline-B
Freshman Beetjesweter
Berichten: 8
Mooi, mooi! It's your fourth party! Pageturner! It's your seventh party!

Geen verbinding naar bepaalde websites

Ik stel een gelijkaardig probleem vast met volgende websites:

 

www.victoire.be

www.eurohouse.be

 

Beide zijn immobilienwebsites die ik beroepsmatig dagelijks gebruik. Sinds kort kan ik ze niet of slechts gedeeltelijk bekijken (vooral de afbeeldingen worden geblokkeerd). Dit is voor mij een heel groot probleem. Ik heb al meerdere keren Telenet gecontacteerd maar ik moet het probleem daar elke keer opnieuw uitleggen en ze kunnen me niet helpen. Het ligt niet aan mijn computer. Het probleem doet zich voor bij elk toestel dat bij ons op internet gaat. Als ik met mijn computer bij iemand anders op internet ga, dan lukt het wel. Kan iemand me aub helpen!!!!

0 Likes