24755
netweters
|
152394
antwoorden
|
20699
vragen
|
Beste,
even jullie hulp nodig , ik heb een Quantis QE317 en heb de laatste tijd zeer veel uitval op alle zenders
eerste foto is mijn aansluiting op telenet rechts onder , tweede foto is mijn toestel
is dit een goede aansluiting aub
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Radio beluisteren
Opgelost! Ga naar oplossing.
ze zoeken verder aan het probleem,
Als je het voor hebt noteer de dag en tijdstip en hoe lang het duurt
Kijk ook eens in huis rond dat er toch niet iets dat ingang schiet je weet maar nooit
het probleem is er terug, waait weer wat, blokjes op tv en onderbrekingen op radio, verlies van ontvangst
sedert 11uur zeer korte maar regelmatige uitval
is aangepast
@kieken10 schreef:
Duidelijk een kabelprobleem (zwak signaal).
Kan zowel binnenhuis zijn als buitenhuis. Indien je overtuigd ben dat de binneninstallatie (kabels, verbindingen, ...) volledig OK is, dan moet je bij Telenet (blijven) aabdringen om een technieker te sturen ... tot het opgelost is
bedankt voor de info
binnen installatie werd reeds nagezien en in orde bevonden door technieker telenet
buitenlijn werd nagezien door volgende technieker van binnen naar de kast buiten, was eveneens in orde
volgende dinsdag komt er terug iemand
het gebeurd vooral als het goed waait, doch alle kabels hier zijn ondergronds.......
gisteren technieker gehad en die heeft hogerop melding gemaakt, vandaag een nettechnieker geweest en zou het blijkbaar opgelost hebben
nu afwachten tot het nog eens goed waait, dan zullen we zien.................
word vervolgd
Zeer vlug opgelost zonder graaf werken zal iets klein geweest zijn
Maar zo veel mensen moeten langs komen zou simpeler en vlugger moeten opgelost worden