Beantwoorden
ErwinK
Freshman Weetjesweter
Star Wars Day Dat loopt vlotjes. A born reader! Follow the reader, reader!

Portforwarding op de F@ST3896LG-TN

Vraag aan Telenet via Messenger : " Wanneer gaan wij terug zelf instellingen aan onze kabelmodem kunnen veranderen (zoals bv portforwarding etc …) ? Dat is nu al meer dan een jaar niet meer mogelijk ?"

Antwoord Telenet : " Goed dat je ons contacteert! Met onze nieuwe modem kan je weinig instellingen wijzigen. Dit komt door de Pods en het mesh-systeem. Jammer genoeg kan dit niet aangepast worden. Kan ik je ergens anders mee helpen? " 🤔🙄

Ik heb de pods van Telenet niet en dus ook hun mesh systeem niet, en ik heb de volgende kabelmodem :  F@ST3896LG-TN

Iemand een zinnig antwoord hierop ?

0 Likes
6 reacties
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Dat is inderdaad geen juiste info van de klantendienst.

Het klopt wel dat je bepaalde Wi-Fi instellingen niet kan aanpassen, zoals verschillende SSID's voor 2,4 & 5 GHz of deze individueel aan/uit zetten. Maar de geavanceerde instellingen zijn wel "beschikbaar" (helaas werken ze inderdaad al een tijdje niet zoals het moet)

Gek genoeg, als je aanpassingen wil doorvoeren aan die geavanceerde instellingen die je zelf niet lukken, klop je best aan bij de klantendienst via Messenger (info - kan je eventueel ook sturen als reactie). Dus daar is toch sprake van miscommunicatie (cc @Moderator)

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
flip1953
Freshman Meesterweter
Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

@ErwinK  schreef:

Antwoord Telenet : " Goed dat je ons contacteert! Met onze nieuwe modem kan je weinig instellingen wijzigen. Dit komt door de Pods en het mesh-systeem. Jammer genoeg kan dit niet aangepast worden. Kan ik je ergens anders mee helpen? " 🤔🙄

Dat is dan ook geen antwoord van de "klantendienst", maar van hun domme chatrobot 😡 

0 Likes
Suzy
Community Manager
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! Tag away, my dear! TAGGING MASTER!

@ErwinK zoals @WG94 reeds vermeld ben je hier helaas niet juist geïnformeerd, waarvoor onze excuses. Het is ondertussen geweten, zowel bij de klantendienst als op De Netweters, dat de geavanceerde modem instellingen (expert instellingen) via MyTelenet niet 100% werken zoals ze moeten, er zitten nog enkele bugs in. We blijven dit opvolgen met het community team en druk zetten bij de afdeling die hierop werkt. Als je in tussentijd bepaalde instellingen écht nodig hebt, kunnen de collega's via Messenger deze (op dit moment uitzonderlijk) voor je toevoegen via hun eigen systemen. Let wel, zij verifiëren niet de juistheid van de instellingen die je doorgeeft, ze voeren deze enkel in.

We hebben trouwens op basis van de tekst die je hier deelde van de klantendienst, jouw gesprek kunnen traceren bij het social media team. We zorgen ervoor dat de feedback tot bij deze collega komt! 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager

ErwinK
Freshman Weetjesweter

Was wel degelijk een medewerker want de chatbot was ik al gepasseerd 😉

0 Likes
ErwinK
Freshman Weetjesweter

Maar dit/deze bug(s) is/zijn er nu al meer dan een jaar … is toch niet meer normaal … en dat was mijn vraag eigenlijk … wanneer gaat dit eens ten gronde worden opgelost ? 

0 Likes
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Daarop is het enige antwoord dat je hier zal vinden wat Suzy net zei:

@Suzy  schreef:

We blijven dit opvolgen met het community team en druk zetten bij de afdeling die hierop werkt.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
0 Likes