Beantwoorden
jpgoderis1
Freshman Beetjesweter
Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! Hi there!

Hoe Powerlines installeren?

Ik heb hier wat problemen met mijn internet en de wifi powerline. Eergisteren contact met iemand van de technische dienst van Telenet. Vriendelijke man, heeft mij 2 nieuwe wifi Powerline opgestuurd. Ik krijg die echter niet echt deftig geïnstalleerd. Powerline PG9083L en Wifi Powerline PG9082L. Als ik mijn internet controleer zie ik beide verbonden maar 0 toestellen verbonden. Enkel de bovenste witte lichtjes branden. Reeds verscheidene keren gesynchroniseerd. Geen succes. Wat doe ik verkeerd, ik wil stabiel internet in de badkamer voor mijn HomePod mini. Als ik een ethernet kabel aansluit aan de 9082 valt het internet constant uit, vandaar dat ik 2 nieuwe Powerlines opgestuurd kreeg. Ik ben geen echte techneut maar toch, enig hulp ware tof om te krijgen.

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Wifi Powerline

1 reactie
WG94
Professional Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent een ware apostel. Jij bent geliefd! Jij Netweters wikipedia!

Hoe Powerlines installeren?

Heb je de installatie instructies gevolgd? Een interactieve installatie hulp kan je hier vinden: Alles over Wifi-boosters van Telenet 

Sluit de powerline zonder wifi met kabel aan aan je Telenet modem.

Zet die met WiFi in de buurt van je badkamer

Doorliep je de installatie al, dan kan je ook een Sync proberen.

Druk minder dan 10 seconden op de Sync-knop van elk toestel. Opgelet: druk je langer dan 10 seconden, dan gaat je Powerline opnieuw naar fabrieksinstellingen. Je moet dan helemaal opnieuw beginnen met de installatie. 

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.