Beantwoorden
Mambrino
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Hoe e-mail en domein naam veranderen

Domein naam veranderen is  zo te zien gemakkelijk maar wat met mijn email adressen. als ik die verwijderd bij de telent  kan ik die dan dezelfde dag opnieuw aanmaken bij one .com? Mijn login van telenet is verbonden met mijn domeinnaam .Als ik die wil verplaatsen moet ik mijn login aanpassen maar hoe doe ik dat . er staat bij je kan je login niet aanpassen

0 Likes
4 reacties
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1748
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Hoe e-mail en domein naam veranderen

zoalng je de emails kunt blijven ontvangen hoef je je Telenet login helemaal niet aan te passen. Ik heb zelf ook een Telenet login, met een emailadres buiten Telenet.

 

Om je domein registratie van Telenet naar one.com te verhuizen moet je de transfer procedure volgen. Van Telenet zou je een transfer-code moeten ontvangen, die one.com dan authorizeert om het domein naar hun te brengen.


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Mambrino
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Hoe e-mail en domein naam veranderen

Mijn login was deze van mijn domein naam dat ik bij telenet had genomen. Binnenkort wordt die niet meer doorgestuurd dus wil ik die ook overzetten naar one.com dus moet ik die kunnen verwijderen. denk ik

0 Likes
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1748
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Hoe e-mail en domein naam veranderen

Bij een correcte verhuizing van een domein gaan geen emails verloren. Ze komen nu nog op de mailserver (MX) van Telenet terecht, na de domein verhuizing op de server van one.com. Tijdens de verhuis van de domeinnaam kan het zijn dat sommige DNS servers de nieuwe informatie al kennen, terwijl andere nog over de oude gegevens beschikken. Zolang je tijdens deze (op zich korte) periode toegang hebt tot beide mailservers, hoef je geen enkele email te missen.

Daarom ook dat ik geen reden zie om je login bij Telenet te veranderen.


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Mambrino
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Hoe e-mail en domein naam veranderen

Armie , bedankt domein naam verhuist naar one.com daar dan email adressen aangemaakt zoals die bestonden bij telenet. binnen het uur  alles in orde mails komen toe bij one.com en dat met oude email adressen. Log in moet ik inderdaad niet veranderen . Thx voor de hulp.