Beantwoorden
BEL
Professional Weetjesweter
Berichten: 40
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Wereld gedichtendag

Hoe lang duurt overstap van Whoppa naar WIGO 15?

Hallo

 

Ik heb donderdag een aanvraag gedaan om over te stappen van het inmiddels prehistorische Whoppa naar Wigo 15GB.

 

Ik had de overstap mooi proberen te timen op het normale einde van de facturatiecyclus, maar had geen rekening gehouden met eventuele vertraging.

 

Ik vraag mij nu af hoe lang het kan duren vooraleer mijn abonnement wordt aangepast.

In de bestellingsmail staat: "Zodra je bestelling verwerkt is, krijg je van ons een aankoopbevestiging via mail of post."

 

Alvast bedankt

 

Tags (2)
0 Likes
3 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Hoe lang duurt overstap van Whoppa naar WIGO 15?

@BEL 

Wanneer kan je niet weten. Wel, dat het niets uitmaakt voor uw rekening. Het geeft bij uw eerste afrekening in elk geval wat zoekwerk.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Hoe lang duurt overstap van Whoppa naar WIGO 15?

WIGO gebruikt ook een ander facturatie-systeem; je betaalt op voorhand voor je diensten. Je zal dus 1 keer een dubbele rekening ontvangen (meer info vind je hier). 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
BEL
Professional Weetjesweter
Berichten: 40
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Wereld gedichtendag

Hoe lang duurt overstap van Whoppa naar WIGO 15?

Bedankt voor de antwoorden iedereen, heb toch eens gebeld naar de klantendienst en die wisten van niks! De zeer vriendelijke dame heeft mijn abonnement dan maar telefonisch geactiveerd en binnen de vijf minuten was alles in orde.