Beantwoorden
sv030
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your seventh party! It's your sixth party! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Hoe website posten op nieuw domeinnaam

Allen,

 

Ik reserveerde bij telenet een nieuwe domeinnaam (die is via enkele weken daarna ook uiteindelijk toegewezen)...

 

Het domein is: www.ardorcentrum.com

 

Ik dacht dat het domein dan per default zou verwijzen naar mijn user.telenet.be webruimte.

Maar blijkbaar is dat niet zo.

 

En ben ik op zoek gegaan bij telenet bij de 'domein registratie' pagina, en daar lees ik de volgende tekst:

 

Registratie

Registreer je een eigen internetadres, dan kan je daaraan eigen e-mailadressen en een eigen website koppelen. Een persoonlijk internetadres telt tussen 3 en 63 tekens. Kies je voor een korte naam, dan voorkom je fouten bij het intikken.

Een persoonlijk internetadres kan bestaan uit cijfers en letters. Een koppelteken (-) mag ook. Persoonlijke internetadressen zijn niet hoofdlettergevoelig: ABC.be is dus identiek aan abc.be. Is je internetadres nog vrij?

 

Nu is mijn vraag:

1. hoe kan ik mijn eigen emailadressen koppelen?

2. hoe kan ik mijn eigen website koppelen?

 

Ik vind nergens informatie daarover en ik heb hulp nodig.

 

Graag enig advies van de community aub;

Sven

0 Likes
1 reactie
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Hoe website posten op nieuw domeinnaam

Je kan je eigen adressen aanmaken met je @zyx.be via mijn telenet. Dat doe je op dezelfde manier als wanneer je een mailadres wil toevoegen aan een mailbox. Deze uitleg vind je op de klantenservice

 

 

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes