Beantwoorden
Jeanke0316
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your second party! En we zijn vertrokken! It's your first party! Hi there!

IP camera bekijken vanop afstand

Hallo,

 

Ik heb een wifi IP cam geinstalleerd, en alles werkt thuis perfect! Dit wsl omdat ik op mijn eigen netwerk zit! Maar als ik wil verbinden via 4g of via netwerk van familie ( ook Telenet) lukt dit niet! Ik heb ook al eens gekeken in de instellingen van de cam maar dit is via een app! Ik heb een doc 3 wireless modem! Heeft iemand een oplossing? Alvast bedankt! 

0 Likes
5 reacties
dusbaba
Freshman Veelweter
Berichten: 231
Een bus vol! Warming up? BINGO! De volle 100!

IP camera bekijken vanop afstand

Handleiding moet toch aanwezig zijn bij je camera? Heel belangrijk is dat je in de settings van de wireless modem je IP van je camera geeft met daarbij de poort openen die je camera gebruikt.
Normaal in de handleiding staat dit wel uitgelegd.
Succes !

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5236
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

IP camera bekijken vanop afstand

Over welke IP cam (merk, model, type) gaat het? Kan je een screenshot maken van de app? Normaal gezien heb je met een app geen met portforwarding en zo.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
BjörnV
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
YEAH! CAPSLOCK DAY! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

IP camera bekijken vanop afstand

Gaat dit niet enkel automatisch indien upnp ingeschakeld is? (Geen idee of Telenet dit standaard inschakelt eigenlijk..)

 

Verder idd eens proberen als je de poort (tijdelijk) openzet, of je dan wel kan kijken.

0 Likes
Telebid
Freshman Meerweter
Berichten: 78
WOW, overzichtelijk! Laat de zon in je hart! Al 25 duimen! Goed bezig!

IP camera bekijken vanop afstand

Normaal moet je twee poorten forwarden. De RTSP poort die streaming mogelijk maakt over het netwerk.
En poort 80 of 443 die de web interface opent. Best eens kijken in de handleiding welke precieze poorten hiervoor wordt gebruikt.
Succes

0 Likes
Telebid
Freshman Meerweter
Berichten: 78
WOW, overzichtelijk! Laat de zon in je hart! Al 25 duimen! Goed bezig!

IP camera bekijken vanop afstand


@Jeanke0316@  schreef:

Hallo,

 

Ik heb een wifi IP cam geinstalleerd, en alles werkt thuis perfect! Dit wsl omdat ik op mijn eigen netwerk zit! Maar als ik wil verbinden via 4g of via netwerk van familie ( ook Telenet) lukt dit niet! Ik heb ook al eens gekeken in de instellingen van de cam maar dit is via een app! Ik heb een doc 3 wireless modem! Heeft iemand een oplossing? Alvast bedankt! 



Normaal moet je twee poorten forwarden. De RTSP poort normaal is deze poort 554 die streaming mogelijk maakt over het netwerk.
En poort 80 of 443 die de web interface opent. Best eens kijken in de handleiding welke precieze poorten hiervoor wordt gebruikt.
Succes

0 Likes