Beantwoorden
frustrated
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Netjes! En we zijn vertrokken! Hi there!

Issues met Windows 10 printer door Safespot

Hallo,

ik heb sinds kort safespot, en sindsdien kan ik niet meer printen op mijn HP officejet 7612.

 

Identiek aan opgelost bericht in dit forum van 26-02-2020 06:38 :

@Suzy Hallo, zodra safespot geinstalleerd is, kan ik niet meer printen met mijn HP officejet pro 7730. De printer toont zich offline in windows 10. (via imac/mobile printing geen probleem).  Ik kan de printer wel pingen.  Ook via de HP smart software ziet de printer als online (inkt niveau opvragen lukt). Eerst logische keuze is dan herinstallatie van de drivers, maar in dat geval komt printerdriver in status "stuurprogramma is niet beschikbaar".  Na verwijderen safespot, herinstallatie van printer werkt printer opnieuw....  Vervolgens opnieuw safespot geinstalleerd, helaas printer blijft offline.... (uren gezocht om te beseffen dat safespot aan de oorzaak ligt, zou leuk zijn dat je meer controle en vooral zicht hebt over wat safespot doet... advanced info/settings...)

 

zou opgelost zijn sinds de release Safespot van 14/4/2020

maar niet voor mijn HP officejet 7612?

 

Tags (1)
0 Likes
1 reactie
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Issues met Windows 10 printer door Safespot

@frustrated er zijn geen nieuwe problemen gekend over HP printers in combinatie met Safespot binnen Telenet. Dus als je effectief de meest recente Safespot Guard versie gebruikt en alle overige zaken gecontroleerd hebt, laat je hier best een persoonlijk dossier voor opmaken bij onze technische klantendienst, zodat ze dit achterliggend kunnen onderzoeken. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes