Beantwoorden
Ex-Netweter

Kabelaansluiting maand uitgesteld

Beste, 

Eind oktober belde ik met Telenet & kocht ik een Whop abonnement aan. 

De aansluiting zou de dag na de verhuis gebeuren (2 september) en de installatie zou gebeuren op 8 september. Nu, 6 dagen surfen via 4G en leven zonder televisie is wel doenbaar. 

De week voor onze verhuis vroeg ik bevestiging of de afspraken nog steeds zouden doorgaan & kreeg ik te horen dat deze geannuleerd werden.

Afspraak om de kabel aan te sluiten ligt nu vast op 4 oktober. Een afspraak om de installatie binnenshuis te doen kon nog niet worden gemaakt... 

Resultaat; we zullen pas internet, tv en telefonie hebben vanaf ongeveer midden oktober, een maand en half na onze verhuis...

Kan Telenet hier iets aan doen?

Met vriendelijke groet, 

Wouter

0 Likes
2 reacties
Arthur2
Experienced Meesterweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Best even bellen naar de klantendienst of een bericht op facebook of Twitter sturen.

Ik denk dat je best naar de administratieve dienst belt: 015 66 66 66, en kies in het keuzemenu optie 1
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Als je eind oktober vorig jaar hebt gebeld voor die kabelaansluiting dan zou dit nu al in orde moeten zijn.

Als het maar eind augustus geweest is en de kabel moet nog via graafwerken op straat aangesloten worden dan is het een normale periode van 4 tot 5 weken. Ik denk dat dit ook een normale periode is voor electriciteits en wateraansluiting, dit moet je ook een 6-tal weken op voorhand aanvragen.

De reden: vergunningsaanvragen aan stad of gemeente enzovoort.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.