24749
netweters
|
152301
antwoorden
|
20689
vragen
|
Hallo,
Ik heb vorige week een google chromecast aangeschaft en kon hiermee op de TV naar Netflix kijken.
Sinds gisteren avond lukt dit niet meer, ookal is er niets gewijzigd waar ik weet van heb. Youtube en andere dingen wel nog, maar Netflix niet meer.
Ik heb geprobeerd vanop verschillende toestellen, maar het is altijd dezelfde fout: casting error 16004.
Ik heb mijn chromecast al eens gereset, mijn modem op en af gezet, beidde eens een dag uit laten staan, niets hielp.
Ik heb op een forum het volgende gevonden:
"changed the MTU from 1500 to 1400, rebooted the router: IT WORKED!"
Maar ik heb geen idee hoe ik deze MTU instelling kan aanpassen?
Ik heb een vrij recente (sinds februari 2016) draadloze telenet modem.
'k heb proberen surfen naar mijn modem, via http://192.168.0.1/ maar krijg dan ERR_CONNECTION_REFUSED. http://192.168.1.1/ heb ik ook hier en daar gevonden, dan krijg ik ERR_CONNECTION_TIMEDOUT.
'k Heb niet al te veel ervaring met modems en routers en zo...
Iemand enig idee?
Groetjes,
Marleen1
Opgelost! Ga naar oplossing.
er zijn de laatste dagen veel problemen met netflix op draagbare smartphone's en pc's en tablets,
de fout ligt bij de netflix leverancier voor de streams.
Problemen met Netflix op Telenet-netwerk
http://www.hln.be/hln/nl/924/Showbizz/article/detail/2840799/2016/08/26/Problemen-met-Netflix-op-Tel...
Hey allen,
'k Had nog wat geprutst om de netflix app opnieuw te downloaden, omdat ik dacht dat het misschien aan een of andere update lag. Maar dat hielp ook niet meteen.
De dag nadien kon ik toch magischer wijze terug naar Netflix kijken op mijn TV. Er zal wel ergens een fix gebeurd zijn. Waarschijnlijk door die streaming dingen 🙂
Alvast bedankt voor de antwoorden en voor de fix, ergens 🙂
Groetjes,
Marleen1