Beantwoorden
taaybo
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken! De kop is eraf! Hi there!

Kan Sonos niet bereiken via Access Point

Ik heb onlangs een acces point gekocht (netgear wax206) via telenet al enkele maanden geen te verkrijgen. Ik heb geprobeerd om deze te installeren en op het zelfde netwerk als de modem te zetten, wat volgens mij gelukt is (zelfde naam ed). Nu kan ik vanuit de living, waar ik wel wifi heb, de sonos boxen boven niet bedienen. Dit lukt wel van zodra ik in de gang kom. Hoe kan ik dit oplossen, zodat ik van overal in het huis elke Sonos box kan besturen. 

Titel gewijzigd door Bert (mod) | Vorige titel: sonos bedienen lukt niet, ook niet met ap

0 Likes
2 reacties
Arnie
Professional Allesweter
Krak 2021 Krak 2022 Krak GP, kort voor Giga Poster!

Dag @taaybo   De WAX206 is niet enkel een Access Point, maar eveneens een router. Let er op dat je deze het beste in AP mode gebruikt. Wellicht staat het apparaat nu in router-mode, waardoor een apart gescheiden subnet ontstaat. Apparaten verbonden emt de Telenet wifi zijn dan gescheiden van het subnet wat door de netgear netgear wax206 opgebouwd wordt.

Kies dus best AP mode. Hier is documentatie te vinden.

Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
taaybo
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken! De kop is eraf! Hi there!

Beste Arnie,

Ik kan inderdaad kiezen uit router, ap of brug modus. Hij staat in AP modus. 
Ik heb al hier en daar wat opzoek werk gedaan maar ben hier een leek in waardoor ik misschien stappen oversla. Bedankt voor het antwoord, maar dat is het niet..

0 Likes