Beantwoorden
dvannecke
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Kan geen verbinding maken met draadloze modem

Al meer dan een week probeer ik verbinding te maken met onze draadloze modem, maar als ik op de link "Draadloze modem instellen" klik, krijg ik na enkele tellen deze foutmelding:

 

Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.

Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren.

 

We hebben dan verleden week contact opgenomen met de klantendienst, en toen ze terugbelden was het antwoord dat we het later nog eens moesten proberen, dat het wel in orde zou komen. 

Verschillende keren per dag probeer ik het, maar telkens hetzelfde.
Heb al verschillende browsers geprobeerd, laptop via wifi, via kabel, vaste pc via kabel, via smartphone, ...

Iemand een idee hoe dit op te lossen valt, of moet ik opnieuw via klantendienst gaan?
Alvast bedankt

0 Likes
4 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Kan geen verbinding maken met draadloze modem

Schakel uw modem eens 10 sec uit en dan terug in.

Als alles terug in normale toestand is op uw modem probeer dan nog eens.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
dvannecke
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Kan geen verbinding maken met draadloze modem

Bedankt voor het antwoord, maar ook dit heb ik de afgelopen weken meermaals gedaan zonder resultaat. Zo pas ook nog eens geprobeerd.

 

0 Likes
Maxim_declercq
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Kan geen verbinding maken met draadloze modem

Je kan ook naar een telenet verkoop punt gaan. En vragen voor een nieuwe modem. Misschien werkt het dan wel of je belt nog eens en je vraagt voor een telenet installateur te laten komen.

 

grtjs 

dvannecke
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Kan geen verbinding maken met draadloze modem

De technische dienst heeft gebeld en ze gingen het oplossen. Nu werkt het terug.