24756
netweters
|
152400
antwoorden
|
20699
vragen
|
Beste,
zelf zijn we businessklant en hebben we sinds februari al problemen met ons internet. We ervaren dat we heel traag internet hebben : Youtube buffert niet, websites laden traag, videoconferenties werken niet, heel veel latency en lag bij het online gamen, bekabeld (60 ms), WhatsApp verstuurd niet via Wi-Fi wel via 4G, we hebben 2 Accesspoints in huis, deze werken ook niet samen met elkaar, als we ons van de ene ruimte naar de andere verplaatsen moeten we Wi-Fi uitzetten en aanzetten om verbinding te maken anders blijft er een uitroepteken naast de Wi-Fi staan...
Er zijn al 6 technische interventies inclusief het SWAT Team geweest en dit is tevergeefs geweest.
Wat is er al veranderd?
- nieuwe modem
- nieuwe versterker
- nieuwe dropkabel
We hebben ook de speedbooster en toch krijgen we soms opeens maar 6mbps binnen in download en 2 upload...
Iemand die weet wat de oorzaak kan zijn?
Alvast bedankt!
Joery
Beste,
neen dat ook niet jammer genoeg.
Heb net ook nog is een ping gedaan naar de gameserver en ik geraak niet onder de 85ms met pieken tot 200ms.
Groetjes,
Joery
met mijn speedbooster geactiveerd...
kabel is een cat 6 en het is een recente pc. Niet alleen op de PC maar ook op de PS4, gsm's, tablets ervaren we dit. Kan het dan aan dat probleem liggen?
Neen, nergens iets verkeerd ingeduwd. 🙂 of het moeten de mensen van het SWAT Team of de technieker zelf geweest zijn.
Net alle 4 poorten eens getest en min of meer dezelfde waarden.
begin februari was het probleem begonnen na enkele tussenkomsten van SWAT en Fluvius even beter en sinds 4 april weer dezelfde problemen...
Frustrerend in tijden van thuiswerken. 🙂
https://telenet-prd.speedtestcustom.com/result/c7bceb90-7dae-11ea-9360-379c1f2b56ba
15 min later is het dit.. en zo gaat het de hele tijd op en neer...
ik woon zelf in Schaffen (Diest). Als ik de telenet medewerkers moet geloven is het probleem enkel bij ons..