Beantwoorden
nhn2015
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Trick or treat? Twee handen vol! Follow the reader, reader! Vernieuwde Telenet Webmail?

Modem Only Defect?

Hi iedereen

 

Is hier soms een Telenet technieker aanwezig?

 

Ik heb een probleem met mijn modem only.

Het is nu de derde maal op 2 maand tijd, dat mijn modem only zichzelf uitschakeld.

Ik ben er tot nu toe in geslaagd hem terug aan te schakelen, maar ik denk toch dat er iets aan de hand is met het apparaat.

 

Opmerking:

wanneer ik de aan/uit knop op aan zet, dan gaan alle lampjes voor een fractie van een seconde aan, om zich onmiddelijk terug uit te schakelen, en verder gebeurt er niets meer.

Ik heb de bijgeleverde voeding dan maar even getest , maar deze blijkt normaal te werken.

Dus denk ik dat het probleem aan de modem only zelf ligt.

 

Bij voorbaat dank.

0 Likes
5 reacties
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Modem Only Defect?

bellen naar de klantendienst, deze kunnen deze uitvallen testen en dan beslissen om neiuwe te geven,,tech langs te sturen.

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
nhn2015
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Trick or treat? Twee handen vol! Follow the reader, reader! Vernieuwde Telenet Webmail?

Modem Only Defect?

Petito, Bedankt voor je antwoordt, maar uit eigen ervaring, is Klantendienst tijdverlies, en onnodige stress! Momenteel werkt de "modem-only" terug normaal sinds laatste uitval. Ik zal een dezer dagen wel eens een Telenet technieker in de straat tegenkomen, en leg het gebeuren dan uit aan deze. Hij zal dan wel de nodige stappen ondernemen. Prettige dag verder.
0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Modem Only Defect?

Ik zou toch even bellen mij hebben ze altijd goed geholpen.

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Endomax
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your seventh party! It's your sixth party! De kop is eraf! It's your first party!

Modem Only Defect?

En hoe hebben ze u geholpen. Ik zit hier blijkbaar met hetzelfde probleem. Ik kan surfen via homespot, televisie kijken is geen probleem maar bellen lukt niet. Het moet lukken dat het weer zondag is en niemand te bereiken is bij telenet

0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Modem Only Defect?

Op verschillende manieren. Hangt er vanaf wat het probleem is 🙂
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes