Beantwoorden
Nielsb
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Modem

Hallo, sinds vanmorgen geen internet signaal meer, stopcontact al uit getrokken, eventjes gewacht en opnieuw in het stopcontact, alle lichtjes gaan dan even oplichten en vallen terug uit, enkel power lampje blijft oplichten, na bepaalde tijd gaan alle lichtjes terug oplichten en vallen dan terug uit, zo blijft dit zich herhalen, via telefoon al modemtest gedaan, werkte niet, via mijn telenet modem willen herstarten, ook zonder resultaat, digicorder ook niet interactief, wat doe ik het best ? Grt niels
0 Likes
6 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7786
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Modem

Branden er nog lichtjes? Nee? dan kan het de voeding zijn. En dan zal je een voeding moeten halen in een Center. Ja? Dan vrees ik dat je de modem zal moeten meenemen naar een center en daar een nieuwe modem zal moeten halen. Niet aarzelen en gaan omruilen.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Modem

of Telenet Helpdesk bellen... Volgens mij komt de technieker gratis je modem vervangen als die kapot is (vroeger in elk geval toch). Maar dan moet je natuurlijk wel zeker zijn dat het de modem is en niet iets anders in je eigen netwerk.


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7786
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Modem

Naar een center gaan. Vandaag opgelost.

Klantendienst bellen = technieker afspraak maken en dat is meestal 3 werkdagen.

Ik veronderstel dat je wel nog TV hebt dan werkt je netwerkverdeler nog.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
weergave
Experienced Weetjesweter
Berichten: 27
All I want for X-mas is YOU Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Modem

in je modem is meestal ook reset knop druk die ook is in als niet via mijn telenet gaat, je kan ook kijken of de cox kabel nog goed zit 

0 Likes
ThorrStevens
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! De kop is eraf!

Modem

Waar bevind de reset knop zich precies bij de zwarte modem? Is dit de knop aan de voorkant onder de lampjes? (anders is er enkel nog de stroom switch aan de achterkant) Ik heb een gelijkaardig probleem waarbij na stroomuitval alle lampjes één na één aangaan (sommigen eerst blauw en dan geel) eens alle lampjes geel zijn blijft dit 1-2 seconden zo en begint het terug opnieuw van het eerste tot het laatste lampje. Het drukken van de (reset?) knop aan de voorkant of het uitzetten adhv (power?) switch aan de achterkant of uittrekken kabel resulteren na het terug aanzetten allemaal in hetzelfde proces.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7397
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Modem

@ThorrStevens, dan kan je best het advies van @igvfer of @BertXL opvolgen en hiermee bij Telenet aankloppen (telefonisch of in het center). Vermoedelijk toch een defect bij je voeding of modem.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes