41887
netweters
|
18397
gesprekken
|
19882
vragen
|
Hoi,
Ben erg tevreden van m'n Nest Thermostats die perfect werken met Telenet witte router (docsis). Onlangs schafte ik me een Nest IQ indoor Camera aan, maar onmogelijk om de set up te doen. Krijg steeds error message NC029, ben al bij Nest engineers te rade gegaan, maar nog steeds geen oplossing gevonden. Ik vermoed dat het iets te maken heeft met de instellingen van de router...
Iemand hier ervaring mee?
thanks,
GP
Hier is hun troubleshooting page: https://nest.com/support/article/What-do-Nest-Cam-s-error-codes-mean-How-do-I-fix-them
Maar geen NC029 😞
Dag GP, al een oplossing gevonden? Ik heb hetzelfde voor met de nest cams IQ ( van zodra ik een 2de camera wens te installeren). Ik heb ook reeds 4 gewone nest cams, maar hier heb ik dit probleem niet mee.
Alvast bedankt,
benoit
Dag GP en Benoit. al een oplossing gevonden ?
Ik heb hetzelfde probleem en bij Nest hebben ze nieuwe camera gestuurd maar daar werkt het ook niet bij ... blijkbaar moet er aan de router 'port forwarding' open gesteld worden maar geen idee hoe dat moet.
Jullie al iets verder geraakt ?
gr
Staat er niets in de handleiding over een standaard IP-adres? Dan kan je uw PC een IP adres geven in dezelfde range en dan de camera rechtstreeks op je PC aansluiten en proberen op die manier in de interface te geraken en de nodige aanpassingen te doen.
Zover was ik al dank u. Nog geen oplossing gevonden...
Hoi, nee nog geen oplossing gevonden, ze zijn er mee bezig (via Ierland) en de developers... (of niet)...
ja foutmelding is NC029, ook bij Nest vooralsnog onbekende foutmelding...
Ik ben geen specialist in ip toestanden, volgens mij kan je de Nest IQ camera enkel pairen via mobile device en niet via PC...
@tomwaes jij al verder? ik ben van plan m'n toestel terug te sturen en refund te vragen...