Beantwoorden
Skippy
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Netgear WDNR4300-TN Problemen

Beste Mensen.

 

kan der iemand van jullie mij verder helpen met een probleem.

ik heb die al sinds me eerste access point van netgear die onverwacht wegvalt .ik kan ook geen verbinding meer maken met http://192.168.0.51 maar mooiste is elke lampje op access point geven licht dus is nog altijd stroom erop maar hij werkt pas weer als ik de stekker weer in doet na 30 seconden.

me access point frimware staat nu op V1.0.0.60TN.

 

wie kan mij hier verder mee helpen alsvast bedankt

Tags (2)
0 Likes
5 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Netgear WDNR4300-TN Problemen

Is het bij jou misschien aangepast naar 1 netwerk maken? Dan heb je hetzelfde SSID en paswoord als je modem/router en niet meer het aparte SSID telenetAP-1234 met het aparte paswoord.

Toch eens goed nazien en kijken of die binnen garantie valt (2 jaar) en zonodig omruilen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Skippy
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Netgear WDNR4300-TN Problemen

hij heeft zelfde gegevens als die witte modem beneden ik heb al eens eerder alles eens veranderd naar eigen ssid en passwoord maar heeft blijkbaar ook geen effect  en hij blijft het steeds doen maar hij is al omgeruilt geweest zo 4 maand geleden voor nieuwe netgear van hun

0 Likes
Area57_1
Experienced Veelweter
Berichten: 311
De race is begonnen! WOW! De magic number! De vernieuwde WIGO?

Netgear WDNR4300-TN Problemen

Op het Telenet access point hangt een sticker met de tekst "Restore Factory settings".

Als je een scherp voorwerp  (tandenstoker, paperclip, duimspijker) 10 seconden in het gaatje nabij deze tekst indrukt en daarna een 15 minuten wacht, dan zou het access point weer normaal moeten werken.

 

https://www2.telenet.be/content/dam/www-telenet-be/klantenservice/downloads/wndr4300-um-13sept13-c.p...

 

factresettnwap.jpg

 

 

0 Likes
Skippy
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Netgear WDNR4300-TN Problemen

heb ook al gedaan eght alles probeer ga zien als nu nog doen anders  ga ik zien voor omruiling eventueel

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Netgear WDNR4300-TN Problemen


@Skippy schreef:

hij heeft zelfde gegevens als die witte modem beneden ik heb al eens eerder alles eens veranderd naar eigen ssid en passwoord maar heeft blijkbaar ook geen effect  en hij blijft het steeds doen maar hij is al omgeruilt geweest zo 4 maand geleden voor nieuwe netgear van hun


Je garantie loopt vanaf de eerste aanschaf. Dus het kan perfect dat de garantie nog loopt en je deze voor een 2e keer kan omruilen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes