Beantwoorden
Jelleuh
Experienced Weetjesweter
Berichten: 26
Say what?! Happy New Year! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Nieuwe modem Telenet lijkt hetzelfde als vorige modem

Hallo!

Telenet belde mij 2 weken geleden op met goed nieuws. Ik kreeg een nieuwe modem want de oude was aan vervanging toe om docsis 3.1 te ondersteunen.

Vandaag was de technieker geweest dus was zelf niet thuis. Ik ga toch even kijken en volgens mij hangt er nog steeds dezelfde modem omhoog? Mijn partner had gezegd dat die man zei dat hij de modem kwam vervangen en dat het in orde was...

Zie foto voor de huidige modem. Dat is toch geen nieuw type? Hoe kan het nu dat ze daar voor langskomen? Ik ben vrij zeker dat onze vorige modem net dezelfde was!

IMG_09122021_190013_(1080_x_1080_pixel).jpg

 

Titel gewijzigd door Nick (Mod) | Vorige titel: Nieuwe modem geen docsis 3.1?

0 Likes
2 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Nieuwe modem Telenet lijkt hetzelfde als vorige modem

@Jelleuh 

Kan je anders eens zien wat er op staat? Niet dat je straks een AP hebt gekregen van Telenet. 

Maar als alles werkt zoals het moet werken dan zou ik me niet te druk er om maken dat je een 'nieuwe' modem hebt gekregen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
GADS-GS
Freshman Meerweter
Berichten: 55
WOW, overzichtelijk! Goed bezig! Alles op zijn plek! On a roll...

Nieuwe modem Telenet lijkt hetzelfde als vorige modem

@Jelleuh ,


De modem op de foto is een CH7465LG-TN en heeft een ingebouwde WiFi. Als je deze WiFi van telenet gebruikt kan je niet overschakelen naar het nieuwe type CV8560E want deze modem geef geen ingebouwde WiFi.

 

0 Likes