Beantwoorden
Linda9840
Professional Weetjeslezer
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! Hi there!

Nieuwe modem gekregen dagelijks verbinding verliezen

Hoi forum,

Deze week ontving Telenet een bericht dat onze oude modem vervangen moest worden door een nieuw voorbeeld.

Nieuwe modem CH7465LGTN reed aangesloten en na enkele minuten werkte het systeem.

Ondertussen zijn we al een paar dagen ver en is duidelijk geworden dat deze nieuwe modem regelmatig meermaals per dag de verbinding kortstondig verliest.

Dit wordt zeker snel hersteld maar het kwaad is geschied.

Onze werk VPN ligt eruit en moet opnieuw worden opgenomen, teams bevestiging worden afgemeld, online games krijgen je een kick van de server,...

 

Wordt er gewoon een defect modem gezegd?

0 Likes
1 reactie
Suzy
Community Manager
Berichten: 7670
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! Tag away, my dear! TAGGING MASTER!

Nieuwe modem gekregen dagelijks verbinding verliezen

@Linda9840 is je nieuwe modem correct geactiveerd? Je geeft ook aan een CH7465LG-TN te hebben gekregen, kijk eens even naar dit artikel ter verificatie om zeker te zijn van het type modem. Mij lijkt het eerder dat je modem misschien niet juist geprovisioneerd werd. Daarvoor neem je best contact op met de klantendienst, want dit zou niet mogen voorvallen.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes