Beantwoorden
digifredje
Experienced Weetjesweter
Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol!

Nieuwe modem vervangen door... ouder model?

Een half jaar geleden begaf mijn modem CH8568LG (witte box) het. Ik mocht toen naar de winkel gaan om deze in te ruilen en kreeg het nieuwe model mee F@ST3896LG-TN mee.

Voordeel van deze laatste is dat er één Wifi netwerk is voor beide frequenties (2.4 en 5) en dat het signaal veel sterker is dan mijn ouder model.
Nu doe ik onlangs de "Check & Smile" test en de app geeft aan dat er een probleem is met mijn modem en dat ze me een nieuwe zullen opsturen.
Buiten het 2.4 signaal dat af en toe wegvalt waardoor ik de modem moet herstarten, ben ik eigenlijk heel tevreden van de modem, maar goed, als Telenet zegt dat er iets fout mee is...

Nu ontvang ik net de nieuwe modem en blijkt dat het terug om het oudere CH8568LG (witte box) gaat.
Ik wil mijn modem helemaal niet meer vervangen door zo'n witte bak, die trouwens ook niet meer past in de berging.
Zou ik die modem kunnen inruilen in een telenet winkel voor hetzelfde model als ik nu heb en dan achteraf de "kapotte" modem binnenbrengen?

1 reactie
WG94
Experienced Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen!

Nieuwe modem vervangen door... ouder model?

@digifredje  schreef:

Nu ontvang ik net de nieuwe modem en blijkt dat het terug om het oudere CH8568LG (witte box) gaat.

Op zich is dat niet zo heel raar, dat toestel is nog een actief ondersteund model en kan afhankelijk van je abonnement meer dan voldoende zijn.

@digifredje  schreef:

Zou ik die modem kunnen inruilen in een telenet winkel voor hetzelfde model als ik nu heb en dan achteraf de "kapotte" modem binnenbrengen?

Waarschijnlijk wel.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.