42170
netweters
|
18596
gesprekken
|
20088
vragen
|
Hallo
Ik heb een Telenet e-router, en al maanden kan ik niet op 'mijn thuisnetwerk' via mijn telenet.
Ik wil dus gewoon bridging kunnen instellen voor een eigen router, maar dat lukt dus niet.
Er komt alleen een ng.omapi-404-errorfield en voor de rest niets.
Gewoon bij het klikken op kaartje 'je thuisnetwerk', ik krijg zelfs nog geen modem te zien.
Al verschillende keren gebeld, technische diensten, contact via Twitter, etc etc.
Er is dus blijkbaar een technisch probleem en de achterliggende diensten moeten dit bekijken.
Op de vraag ofdat ze dan niet gewoon bridging op afstand kunnen instellen, is het antwoord nee.
Een nieuwe e-router zou het probleem ook niet oplossen zeggen ze.
Weten jullie of er een manier is om dat toch via een omweg ingesteld te krijgen, of zal ik dit gewoon nooit ingesteld krijgen?
Het duurt nu toch al een dikke 5 maanden...
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bij mij is de probleem ook opgelost. Bedankt.
Het probleem is ook bij mij nog steeds niet verholpen. Modem is CH7465LG-TN
Kan mijn netwerk ook niet bekijken bij mijn telenet.
Hier ook sinds enige tijd last van.
Nog geen oplossing?
Gisteren/Vandaag was er een update op de app.
Hoopte dat dit het opgelost had...
Regio Gentbrugge
Bij deze wil ik melden dat ik sinds 4 maanden de foutmelding "ng.omapi-404-errorfield" krijg bij het openen van Mijn Telenet/Mijn thuisnetwerk.
Ik moet de PortForwarding aanpassen en de klantendienst mag dit niet voor mij doen omwille van privacy toestanden.
Diverse contacten met klantendienst hebben nog geen oplossing geboden.
MVG,
Jos
Heb al weken zelfde probleem, ook via webbrowser op pc, en Android app dus. Men ging het nazien...