Beantwoorden
dibertos
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Netjes! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Omschakeling van Wigo naar All-internet

Ongelofelijk Telenet doet het terug.  Terug activatie problemen.  Ik probeer over te schakelen van One naar enkel All-in Internet.  Ze houden me al 3 dagen aan het lijntje... Al 3 dagen geen internet, maar al mijn diensten uitgeschakeld.... Geen TV, Geen internet.... Back to basics BEDANKT TELENET.  Al 6 keer gebeld met de helpsdesk....We zijn bezig met de activatie meneer....1 persoon van de helpdesk zei dat ik een andere modem nodig had.... Totaal uit de lucht gegrepen.  Wat een joke.   Ik ben 10 jaar geleden nog telenet technieker geweest en toen was dit al een probleem, ze hebben blijkbaar niet veel geleerd in die tijd.... Al 25 jaar klant, morgen geen internet bye bye telenet

Tags (2)
0 Likes
20 reacties
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Omschakeling van Wigo naar All-internet

Ik 'n tevreden Telenet klant,zeker en vast.

Niemand houdt Telenetters tegen,elders te gaan.

Nog dieper in de problemen geraken.

 K.M.O's kunnen Business nemen met aparte en betere bijstand.

0 Likes
Melvin
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Omschakeling van Wigo naar All-internet

Ik ben één van deze gedupeerden, vlug eens even omschakelen van Wigo naar all internet in slechts 1 click. Klinkt interessant ,niet?

Maar eigenlijk moet u wél bellen want de 'click' werkt niet, één van onze medewerkers helpt u graag verder (in de **bleep** te steken?)

Wij hebben weet van omschakeling en activatieproblemen en het is sterk aan te raden om te wachten met uw overschakeling maar wij zullen u graag verder misleiden

door toch alles door te voeren en u meteen zonder digitale tv en vaste telefonie te zetten. Geen probleem hoor u moet ons morgen enkel terugbellen voor uw activatie van de huidige modem en alles zal dan in orde zijn met uw nieuwe abonnement ! Morgen is de zesde dag op rij zonder enige dienst van telenet (geen internet, telefoon, tv,..) Hoe lang nog? Klantendienst krijgt een dikke nul omdat er geen waarheid verteld word tegen een klant! Na een technieker eens te laten bellen naar deze klantendienst met dezelfde uitleg als deze van mij krijgt hij een heel ander verhaal te horen dan wat de klanten te horen krijgen, zo moest ik van deze medewerker dan plots een nieuwe modem gaan kopen , vandaag nog! Dat begint op cafépraat te lijken ipv pro !Ik voel mij voor de gek gehouden!

dibertos
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Netjes! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Omschakeling van Wigo naar All-internet

Klant zit al 12 dagen zonder internet door activatie problemen.  Hij heeft gisteren 3 uur proberen te bellen naar helpdesk.  Ze laten hem gewoon in de kou staan.  Shame on you Telenet....

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Omschakeling van Wigo naar All-internet

Heel spijtig voor je klant,het is al maanden niet anders.

Het aantal klachten zal nog niet voldoende zijn voor Telenet.

Anders hadden ze een stop ingelast voor activatie.

 

0 Likes
Weetnetter
Freshman Meerweter
Berichten: 74
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Topicwurm!

Omschakeling van Wigo naar All-internet

@robatoras 

Moet jij thuis ook altijd het laatste woord hebben ?

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Omschakeling van Wigo naar All-internet

Why not.

Dat laatste woord kun je makkelijk overslaan te lezen.

Binnen enkele dagen gaan we de resultaten van de eerste 3 maanden zien,wat de problemen bij Telenet hebben aangericht over hun IT problemen.Hoeveel er vertokken zijn,en hoeveel er bij gekomen zijn.

0 Likes