Beantwoorden
Boksbal
Freshman Weetjesweter
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Onbekende inlog pogingen

Sinds een paar weken krijg ik om de paar uur een vraag in mijn Microsoft authenticator om een inlog poging die ik niet ken goed te keuren. Uiteraard weiger ik deze. Ik heb mijn password al veranderd van mijn Telenet account, maar toch blijven deze verzoeken tot approval binnenkomen. Ik krijg telkens de vraag of de aanmelding moet worden goedgekeurd en ik heb keuze uit drie getallen.  De boodschap zegt altijd aanmelde op mijn telenet account van Germany of Van Netherlands staat er altijd bij. Iemand een idee wat dit kan zijn en hoe ik er vanaf kan geraken ? Zoals gezegd verandere van passwoord helpt niet. Ik heb al eens geprobeerd om alle toestellen uit te loggen, maar het blijft terugkomen.

15 reacties
Boksbal
Freshman Weetjesweter
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Onbekende inlog pogingen

Awel ja, dat was ik ook al aan het denken om dat af te zetten op die account. Dus ik heb het nu geprobeerd en ik krijg dan als antwoord "De Microsoft Authenticator app kan niet worden verwijderd. Kan de Microsoft Authenticator-app momenteel niet verwijderen. Geen idee waarom niet, ook Een code verzenden via SMS staan aan.  nochtans.