Beantwoorden
Youri1
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Overschakelen van Whop naar Whoppa, hoelang ?

Ik heb de aanpassing gisterenavond gedaan omdat het internet weer eens tergend langzaam is, Telenet heeft mij namelijk weer eens op het strafbankje gezet omdat ik mijn Steam library wat heb uitgebreid. Blij dat ik overigens in België woon want de rest van de wereld kan al zo'n 15 jaar niet meer genieten van deze fijne extra service.

Aangezien ik maandelijks elke keer het volume moet ophogen is Whoppa ondertussen goedkoper geworden. Ik heb dus de extra volumeblokken verwijderd en de Whoppa geactiveerd.

Een dag later is het internet echter nog steeds compleet onbruikbaar traag en in mijntelenet is de aanpassing nog niet zichtbaar, hoelang duurt dit om aan te passen? Ik kan zo te zien wel nog volumeblokken bijkopen dus die zou ik kunnen terugzetten + 1 extra, maar heb dan zo het vermoeden dat op mijn volgende aanrekening Whoppa + volume zal staan.

 

Iemand enig idee hoelang dit tegenwoordig duurt om door te lopen een abowijziging?

Kan in de tussentijd wel leren breien ofzo, helaas kan ik geen tutorials op youtube bekijken wegens te traag internet dus hoop wel dat het snel in orde is. 😕

0 Likes
5 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Overschakelen van Whop naar Whoppa, hoelang ?

Best eens naar de klantendienst bellen. Kijken of de aanpassing goed is verlopen. Normaal gezien zou dit binnen enkele minuten moeten in orde zijn. Je kan dit normaal nog tot deze avond 22u. tel. 015.66 66 66. Anders eens de modem uittrekken en opnieuw opstarten.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Overschakelen van Whop naar Whoppa, hoelang ?

Hiervoor neem je beter telefonisch contact op via het nummer 015 666 666 of via Facebook of Twitter.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
dedeke
Professional Meerweter
Berichten: 131
Full speed writing! Warming up? BINGO! De volle 100!

Overschakelen van Whop naar Whoppa, hoelang ?

normaal 15 min......

0 Likes
Youri1
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Overschakelen van Whop naar Whoppa, hoelang ?

Deze is ondertussen opgelost. 🙂

Robbe904
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! It's your first party!

Overschakelen van Whop naar Whoppa, hoelang ?

En wat was de oplossing?

0 Likes