Beantwoorden
MrSmid
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! Pionier Primeur! It's your fourth party!

PS4 + PC : Kan PSN niet bereiken

Ik kan met mijn PS4 en mijn PC het Playstation Network niet bereiken.

 

Op de PS4 krijg ik een timeout en op de PC kan ik ook niet naar de login pagina van het PSN surfen (krijg hier ook een timeout).

 

PSN support en Telenet support kunnen mij niet verder helpen, heeft iemand enig idee wat er mis kan zijn?

 

Getest met port forwarding, PS4 in DMZ en vervolgens ook een volledige reset van de router. Allemaal zonder resultaat 😕

 

(de link die niet werkt op de PC is de "Meld je aan" link op www,playstation.be)

7 reacties
MrSmid
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! Pionier Primeur! It's your fourth party!

PS4 + PC : Kan PSN niet bereiken

Als ik connectie maak met mijn hotspot gaat het dan weer wel.

Snap er niks van 😄

talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

PS4 + PC : Kan PSN niet bereiken

Deze link lijkt perfect te werken. Handige site waarmee je zulke dingen kan uitproberen wanneer iets specifiek bij jou niet werkt ;).

 

Heb je nog ergens een eigen router of iets dergelijks in je setup want als het kan via de homespot of wifree lijkt het erop dat er bij je thuis toch ergens iets in je netwerk zit wat de verbinding blokkeert.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
blokkie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! Pionier It's your fourth party! It's your seventh party!

PS4 + PC : Kan PSN niet bereiken

Heb juist hetzelfde voor. Is dit al opgelost bij u? en hoe?

0 Likes
Snip
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Vernieuwde Telenet Webmail? Pionier It's your seventh party! It's your sixth party!

PS4 + PC : Kan PSN niet bereiken

Heb hier net hetzelfde voor. is volgens mij een fout van telenet zelf aangezien het via proximus wel gaat, is afhankelijk van de regio volgens mij.

Is hier al een 5tal dagen en telenet fixt helemaal niks. zoals gewoonlijk.

0 Likes
blokkie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! Pionier It's your fourth party! It's your seventh party!

PS4 + PC : Kan PSN niet bereiken

ja denk ook dat het aan telenet ligt. ik heb maandagnacht nog online kunne spelen en dinsdagmorgend kon ik er niet meer op. als het zondag niet inorde is zal ik toch een technieker moeten laten komen denk ik.

0 Likes
Synn
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Leesclubje starten? Pionier Pageturner! It's your seventh party!

PS4 + PC : Kan PSN niet bereiken

Hebben jullie dit kunnen oplossen?

 

Ik kan er ook niet op. Net ps4 gekocht en kan zelf niet op de pagina om mijn psn account te verifieren.

0 Likes
steven_vc
Experienced Meerweter
Berichten: 106
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... Warming up? BINGO!

PS4 + PC : Kan PSN niet bereiken

Hebben jullie UPnP support aangevinkt in jullie Telenet Modem? Bij XBOX werkt internet niet tenzij je dit aanvinkt. Dit kan je doen via mijn telenet, mijn internet, draadloze instellingen, geavanceerde instellingen, IPv4 en IPv6 elk UPnP actief zetten

0 Likes