modem: F@ST3896LG-TN
Type: Docsis 3.1 Wifi6 (docsis)
Hallo,
zijn er nog mensen die problemen hebben om met de PlayStation portal verbinding te maken (op afstand) met de PlayStation 5?
Ik heb 360 pods in huis en bovengenoemde modem.
Ik heb alles correct aangesloten op de PlayStation 5 en portal om met elkaar verbinding te kunnen maken.
Heel soms lukt dit, maar heel regelmatig niet.
Momenteel gebruik ik de app remote Play van PlayStation om mijn console op afstand aan te zetten, maar zelfs dat lukt niet altijd.
Het is momenteel een Bèta versie die in België beschikbaar is en zal met de toekomst stabieler worden (hoop ik).
De stappen 'alle apparaten opnieuw opstarten' heb ik reeds meerdere malen geprobeerd, maar geen resultaat.
Ik heb ook al redelijk wat opzoekwerk verricht, maar nog niets gevonden. Vandaar dat ik mij even tot deze 'Netweters' richt.
De oplossing zou zijn om een gastennetwerk tot stand te brengen en daar mijn portal met te verbinden, maar ik ben geen zelfstandige en zit met een gewoon Wifi netwerk.
Mocht iemand de oplossing weten hoe ik verschillende apparaten op mijn thuisnetwerk kan herschikken om meer bandbreedte vrij te krijgen lees ik dat graag.
Alle andere tips zijn ook welkom.
met vriendelijke groeten
InspectorGadget