@m-jan20 schreef:
Kunnen we eigenlijk gebruik maken van de HomePass app? Deze is toch een pák uitgebreider dan de opties in de Telenet app....werkelijk maar 1% van de mogelijkheden daar.
@m-jan20 Heb ondertussen al antwoord ontvangen.
Hoewel Telenet samenwerkt met Plume zijn de 360° wifi, de pods en de achterliggende cloud infrastructuur specifiek van Telenet.
Hierdoor kunnen klanten geen gebruik maken van de standaard Plume HomePass-app om hun wifi te beheren. Alle interacties kunnen dus enkel en alleen via de Telenet-app verlopen.
Uiteraard begrijpt Telenet dat sommige klanten zich aangetrokken voelen tot de extra functies van Plume en de HomePass-app. Er zal dus bij volgende updates gekeken worden om enkele van deze extra functies mee te integreren in de Telenet-app. Welke dit specifiek zijn, kunnen we op dit ogenblik nog niet zeggen.
Wel een terechte vraag van jou. Hopelijk ben je hier iets mee.
Bjarne | Ex-Moderator
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.