24823
netweters
|
152988
antwoorden
|
20759
vragen
|
Beste, ik probeer nu al een tijd de port forwarden maar het lukt gewoon niet. Wanneer ik test via netstat krijg ik alleen een UDP 'verbinding' te zien. Alle TCP blijkt geblokkeerd te zijn, maar niet door mijn firewall. Zou het kunnen dat Telenet gewoon alle TCP blokkeert?
Titel gewijzigd door Marie4 (mod) | Vorige titel: Port forwarding
Is dat via "mijn telenet" of is dat op een eigen router? In het eerste geval kan het komen door de algemene problemen die ze al een paar weken hebben.
Dat is via Mijn Telenet. De poorten 7777 en 27015 zouden zowel UDP als TCP moeten zijn geforward.
Is het "algemeen probleem" al opgelost?
Hier hetzelfde probleem met de zelfde poorten.
Of is hier een andere oplossing voor?
Dat is iets wat je zelf dient te testen want wat @igvfer bedoeld is er is intern een wijziging van het systeem. Door deze wijzigingen die er nu zijn kunnen bepaalde dingen via 'mijn Telenet' niet gedaan worden. Wij kunnen dit ook niet nagaan of het is opgelost dit is geheel aan jou zelf dit te testen.
Wij zijn geen medewerkers wij zijn ook klant zoals ieder ander hier.