Beantwoorden
Fender
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Portforwarding instellen voor wifi camera Ezviz C3WN

Beste Netweters, al uren gezocht maar hoe meer ik lees hoe dommer ik ben...

Heb namelijk een wifi camera Ezviz C3WN aangekocht en via wifi aangesloten ==> alles werkt perfect in mijn draadloos netwerk. Ga ik echter buiten de dekkingszone wifi dan kan ik geen live beelden meer bekijken! Het probleem zou liggen aan geen toegewezen poort etc. Al van alles ingevuld in geavanceerde modus modem (ben blij dat het hier nog niet gecrasht is) maar het lukt me niet. Kan er iemand mij een stap voor stap uitleg geven, heb namelijk geen IT kennis.☹️ Of wil er iemand omgeving Lille 2275 thuis het probleem komen oplossen? (tegen billijke vergoeding en tas koffie)

 

Tags (1)
0 Likes
4 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Portforwarding instellen voor wifi camera Ezviz C3WN

@Fender  Eens je buiten uw wifi zone bent kom je op externe netwerken. Dan is portforwarding nodig. Ik vermoed dat je intern nu uw camera kunt bereiken door gewoon het intern ip adres in te geven in je browser (http://192.168.0.x) of moet je er dubbele puntjes en een poort voor intikken (192.168.0.x:poortnummer). Dat is van belang om te weten. Ik zoek de handleiding eens op en dan doen we een stappenplan.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Fender
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Portforwarding instellen voor wifi camera Ezviz C3WN

Raar maar waar... heb de modem en camera heropgestart en eureka heb verbinding 🙂

Mac adres toegevoegd en poorten ingegeven

Vraag me niet hoe ik het gedaan heb 🤔 maar een stappenplan zou toch handig zijn want er zijn meerdere personen die hier last mee hebben! Ook misschien dat we fouten maken en heel ons boeltje niet openbaar te grabbel gooien hé. (en nuttig om de volgende camera toekomstgericht te kunnen installeren

toch bedankt op voorhand voor de moeite Ignace,👍

 

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Portforwarding instellen voor wifi camera Ezviz C3WN

@Fender  Heb het nog niet bekeken maar het zal wel zo'n camera zijn met een cloudoplossing. Niet direct mijn favoriet ding. Hopelijk gaan ze zorgvuldig om met uw login en paswoord.

Maar die oplossing komt hier op neer.

Uw camera stuurt constant de melding "Wil er mij iemand zien" naar de server.

Als jij connectie maakt antwoord de server " Ja hoor ik heb hier een vertrouweling, gooi de deur maar open"

En jij ziet de beelden.

Alles hangt dus af van de betrouwbaarheid van de server.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Fender
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Portforwarding instellen voor wifi camera Ezviz C3WN

Hoi Ignase, bij installatie camera (nadien aanpasbaar) heb je de mogelijkheid om abbo op cloud te nemen of niet. Daar deze betalend is dus niet geactiveerd en geheugenkaartje in slot gestoken om terug te kunnen kijken. (dus al een zorg minder dus :-))

Nu nog eens benieuwd naar instellingen modem dat we daar niets verkeerdelijk openzetten (firewall is nog steeds actief)

👍

 

0 Likes