Beantwoorden
jenkok
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Portforwarding: poortinstellingen niet meer zichtbaar?

Vandaag naar mijn telenet IPv4 Firewall & Port Forwarding. Ik heb 4 apparaten met Port Forwarding 2 nas en 2 ip camera geen enkele poort instelling meer zichtbaar de apparaten kan ik wel nog benaderen. De manier om poorten in te stellen is ook anders.

hoe kan ik de poorten weer zichtbaar maken.

0 Likes
5 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Portforwarding: poortinstellingen niet meer zichtbaar?

@jenkok 

Was uw probleem niet het gevolg van werken in mijn telenet.

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/geavanceerde-instellingen-van-telenet-wireless-modem/


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7768
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Portforwarding: poortinstellingen niet meer zichtbaar?

@jenkok  Ik zie mijn instellingen nog wel. Zolang het werkt zou ik mij niet teveel zorgen maken. Afwachten tot morgen en opnieuw kijken.

Heel veel is er trouwens niet veranderd met uitzondering van het feit dat je nu aan portswitching kan doen en dat bij de interne poort alleen nog maar de beginpoort kan aangeduid worden. Een verbetering tegenover vroeger.

Als het morgen niet zichtbaar is zou ik de klantendienst contacteren. Maar alvast een paar keer uw browser refreshen (F5 onder windows, of het cirkelend pijltje bovenaan uw browser).



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
jenkok
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Portforwarding: poortinstellingen niet meer zichtbaar?

Heb juist nog eens gekeken en nog steeds hetzelfde.

kan ik een screenshot toevoegen?

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7768
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Portforwarding: poortinstellingen niet meer zichtbaar?

@jenkok   Zeker weten, maar maskeer een eventueel publiek IPadres, en eventueel mac adres.

Het kan wel eventjes duren voor uw afbeelding goedgekeurd wordt. Dus geen paniek.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
jenkok
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Portforwarding: poortinstellingen niet meer zichtbaar?

3A56CB33-F3ED-4090-A5F8-526C3849DCA3.png

0 Likes