Beantwoorden
Tweekah
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
My smart Valentine Leesclubje starten? It's your fifth party! It's your fourth party!

Ps4 ws-37397-9 error

Hallo iedereen,

 

Sinds kort ben ik opnieuw begonnen met te gamen op mijn ps4.

Nu blijkt dat ik last heb van de bekende ws-37397-9 error. Ik kan niet inloggen op zowel psn als de playstation website. Sony support is vrij waardeloos en het enige statement dat ze erover maken is : Ip adres is betrokken bij verdachte activiteit na de ddos van enkele jaren geleden , vraag aan jouw isp om je ip adres te veranderen.

 

Ik heb al alle mogelijke fixes geprobeerd en niks lijkt te werken. Wat ik raar vind is dat het sommige dagen wel werkt en dan weer niet. Als mijn ip banned is zou het toch nooit moeten werken denk ik dan. De enige oplossing tot nu toe is gewoon wachten tot het opeens wel werkt.(wat geen oplossing is uiteraard)

 

Iemand die er ervaring me heeft of een idee heeft wat ik nog zou kunnen proberen?

 

Zou Telenet effectief bereid zijn om mijn ip te veranderen?

 

 

 

Tags (3)
0 Likes
5 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5236
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Ps4 ws-37397-9 error

Als je beschikt over een modem-only en je hebt een eigen router, dan bestaat er een makkelijk trucje om je IP te veranderen. Gewoon inloggen op je router, zoeken op MAC clone oid en dan een ander MAC-adres ingeven.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Tweekah
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
My smart Valentine Leesclubje starten? It's your fifth party! It's your fourth party!

Ps4 ws-37397-9 error

Ik heb helaas geen modem-only (is enkel voor een businessabonnement toch?) Ik heb een zwarte docsis 3.0 HGW.

 

Als ik een eigen router achter die van Telenet hang dan gaat dat niet veel helpen zeker aangezien ik die dan als switch ga moeten instellen.

 

Jammer dat de routerfunctie niet uitgeschakeld kan worden.

 

0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2263
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Ps4 ws-37397-9 error

schakelt ge uw modem regelmatig uit ?


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Tweekah
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
My smart Valentine Leesclubje starten? It's your fifth party! It's your fourth party!

Ps4 ws-37397-9 error

Ik heb hem nu al een aantal keer uitgeschakeld ja aangezien dat een fix is voor sommige mensen. Voor mij heeft dat helaas nog niet gewerkt.

 

Ik weet ook niet of ik hem 10 min,10 u of 10 dagen moet uitschakelen vooraleer ik een een nieuw ip toegewezen krijg.

 

 

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5236
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Ps4 ws-37397-9 error


@Tweekah schreef:

Ik heb helaas geen modem-only (is enkel voor een businessabonnement toch?)


Jij bent nu al de tweede die denkt dat een modem-only enkel voor een business abo is. Staat dat ergens online?

 

Ik heb Basic Internet en heb al +10 jaar een modem-only. Wel EuroDOCIS 2.0, maar als die de geest geeft moeten ze niet afkomen met een HGW (ik heb ook geen Digicorder of een Digibox). Ik kan begrijpen dat TN dit liever installeert, handig voor (meestal) onwetende klanten en zo hebben ze ineens draadloos. Bovendien is het weer een extra TelenetWiFree (of HomeSpot/HotSpot) punt. Maar vziw kan de klant gewoon vragen om een modem-only, ook al gaat het niet om een business abo.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes