Beantwoorden
Ex-Netweter

Re: telenet security pack gaat niet open

Ik heb geprobeerd om het opnieuw te downloaden van de Microsoft site,dit helpt niet.Ik heb ook al een

systeem herstel gedaan,dit helpt ook niet.Het Telenet Security Pack opnieuw donwloaden via de site van

Telenet lukt ook niet,want je krijgt ook deze systeemfout.Een laatste suggestie is het opnieuw downloaden

van Windows.Deze systeemfout is er bij mij gekomen na een update van Windows 10.Er blijken ook 2 systeemfouten te zijn:fshoster32.exe MSVCR110.dll en Trigger.exe MSVCP110.dll

0 Likes
3 reacties
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Wat zit er juist in het telenet security pack? Is dat soms gebaseerd op de antivirus F-secure/Safe?

Ik vind dit over Windows 10 update / F-secure en die uitleg lijkt sterk op die van jou

https://community.f-secure.com/t5/F-Secure-SAFE/Windows-10-upgrade-has-stopped-F/td-p/72966

Het antwoord van de F-Secure helpdesk lijkt me overeen te komen met wat jij al gedaan hebt, dus ik denk niet dat het je veel zal helpen. Misschien toch eens kijken of de DLLs in de Windows\SysWOW64 folder staan.

BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Wat heb je van de Microsoft site gedownload?

In ieder geval verwijder eerst Visual C++ Redistributable for Visual Studio 2012

Verwijder dan de Telenet security Pack. Probeer ok de F-secure removal Tool https://www.f-secure.com/en/web/home_global/support-tools

(dat werkt misschien niet)

Herstart daarna je computer en installeer Visual C++ Redistributable for Visual Studio 2012 opnieuw
http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=30679
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Als dat niet werkt kan je best Windows 10 volledig opnieuw installeren.

!!!OPGEPAST!!! Door dit te volgen wordt je harde schijf volledig geformatteerd en ben je al je gegevens kwijt!!!

1. Backup ALLES dat je wilt bijhouden op een USB stick of een externe harde schijf.

2. Kijk welke versie van Windows je hebt. Dit kan je vinden door naar instellingen -> systeem -> info te gaan
Daar staat dan Windows 10 (en mogelijk nog Pro/N of iets anders achter)
Kijk ook of je 32 bit of 64 bit hebt.

3. Download de juiste versie van de Microsoft site.

4. Neem een lege USB stick van 4 GB voor 32 bit of 8 GB voor 64 bit (mag altijd groter zijn)
De USB stick wordt geformatteerd en dus wordt alles wat er opstaat verwijderd!!!

5. Download Rufus en open het.
Je krijgt dit scherm te zien

6. Duidt vanboven bij "Device" je USB stick aan.
Klik daarna op het dvd icoontje en zoek het Windows installatie bestand dat je zojuist gedownload hebt.
Klik op "start".

7. Als het klaar is, sluit je PC af en laat de USB stick inzitten. (Zorg ervoor dat alles uitgetrokken is dat je niet nodig hebt.)

8. Start op vanaf de USB stick bij de meeste computers moet je direct nadat je op de aanknop hebt gedrukt op F8 drukken. Blijf herhaaldelijk drukken totdat er een scherm komt met iets van 'select bootable device'.
Dit kan ook een andere knop zijn. Bij mijn oude HP laptop is het F9 maar het kan ook F12 zijn.

9. Nu zou de installatie moeten starten.
Je krijgt dit scherm te zien

Selecteer je taal (Nederlands (Nederland)), tijdzone (Nederlands (België) en je toetsenbord type (Belgisch (punt)).
Klik op verder en daarna op 'Nu installeren'

Mogelijk vraagt hij om een product code. Klik dan op 'Ik heb geen productcode'

Hierna krijg je dit scherm
Klik op 'Aangepast'

Daarna krijg je dit te zien

Verwijder daar alle partities en klik dan op nieuw en klik op ok. Klik daarna op installeer.

Hierna zou Windows geïnstalleerd moeten zijn.
Mogelijk moet je nog enkele drivers installeren maar normaal niet.
Als je een probleem of vragen hebt mag je me altijd een bericht sturen! 🙂

Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
0 Likes