Beantwoorden
Tanguy
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Safespot Guard wilt niet updaten

Hey

Ik heb safespot guard geïnstalleerd volgens de instructies. Alles werkt normaal totdat ik op de applicatie kwam zij da applicatie dat ik een volledige scan moest doen wat ik heb gedaan en volledig gelukt is, maar als tweede melding stond er dat ik safespot guard moest updaten en met dat ik dit probeerde kreeg ik als melding ; "An update process has been unsuccessful. Please contact your system administrator. Error -1016"
Dus weet niet goed wat ik nu moet doen? Ben voor de moment dan ook niet volledig beschermd, dus ga genoodzaakt zijn terug op windows defender te komen. Kan iemand me verder helpen voor dit op te lossen?
Gebruik Windows 10 Enterprise.

Alvast bedankt.

Tanguy

Tanguy_0-1670711646807.png

 

0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5864
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Safespot Guard wilt niet updaten

@Tanguy 

Vermoedelijk heb je het verkeerde geinstalleerd. 

De Safespot Guard app is voor op de toestellen te installeren die je mee kan pakken onderweg bijvoorbeeld je smartphone. Die app zorgt er namelijk voor dat je beveiligd bent onderweg en niet op je pc. Voor op je pc heb je een andere nodig namelijke de gewone Safespot. 

In de onderstaande link kan je de juiste downloaden voor op je pc te gebruiken.  Volg de stappen en je gaat zien dat het wel gaat werken. 

https://safespot.download.telenet.be/content/Computer/index.html

 

 

Scherm­afbeelding 2022-12-11 om 05.22.14.png


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Tanguy
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Safespot Guard wilt niet updaten

Beste Patrick

Heel vreemd want telenet vermelde in ieder geval dat het deze was dat voor pc was. Als ik mezelf dan ook link stuurde voor safespot te instalere stond er ook niet enkel verwijzingen naar applestore of appstore maar ook een link om voor windows te downloade, zou dit dan een fout zijn van telenet …? 🤔 
Heel raar maar waar. Nu met thuis te komen en computer op te starten vermelde telenet safespot guard dat hij geüpdate is en volledig veilig is. Voor de zekerheid nog eens late zoeke naar update en alles is normaal werkend. 
Dus hij werkt als normaal ! 
Bedankt voor de snelle responds en de mee probleem oplossend denken. 😉

Groetjes

Tanguy

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5864
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Safespot Guard wilt niet updaten

@Tanguy 

Aan de afbeelding te zien heb je wel de goede ( de afbeelding diende eerst goedgekeurd te worden ). 

Wel fijn dat je probleem is opgelost ondertussen. Moest er nog iets zijn je kan altijd de link gebruiken die ik in mijn post heb gezet dan ben je zeker dat je de juiste hebt. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes