Beantwoorden
e10
Freshman Veelweter
Berichten: 168
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up? BINGO!

Safespot en WIFI printen

Ik kan niet meer printen via WIFI wanneer Safespot actief is. Ik heb dit probleem al eerder gehad en dan heb ik Safespot terug uitgeschakeld en toen lukte het wel. Ik las daarna hier bij Netweters dat je de printer in de app in het vakje THUISZONE moet slepen. Na dit te hebben gedaan (zie foto) en na Safespot terug actief te zetten lukte WIFI printen wel. Tot vandaag. Nu kan ik plots weer niet meer printen via WIFI. Soms print hij de pagina wel af na zeker ... 10 minuten wachten. Soms print hij gewoon niet. Ik wil Safespot terug afzetten in MIJN TELENET maar krijg foutmelding (zie foto). Printer = Brother DCP-L2530.

F5970558-6A0E-47F7-B8A2-6353B2F1A31F_1_102_o.jpegfoutmelding.png

0 Likes
4 reacties
BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

Safespot en WIFI printen

Mijn printers (HP) zitten in de IoT-zone. Het printer werkt daar overigens perfect mee. Heb je desnoods al eens geprobeerd om Safespot Home enkel uit te schakelen op je printers zelf? 

 

Ik weet dat er diverse problemen zijn met 'Mijn Telenet'. Niet alle onderdelen werken momenteel hoe je het zou verwachten. Je merkt het niet tenzij je een paar instellingen wilt wijzigen dan krijg je inderdaad wat vreemde foutmeldingen. Sommige klanten zullen ook niet meteen hun factuur krijgen hierdoor.

Wanneer je de klantendienst van je probleem op de hoogte brengt dan maken ze een dossier op voor de technici. Meestal is de werkdag erna je probleem (in dit geval Safespot) opgelost.


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.



0 Likes
e10
Freshman Veelweter
Berichten: 168
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up? BINGO!

Safespot en WIFI printen

@BillyX net gebeld met technische dienst Telenet en met medeontwerper van de safespot app. Is normaal dat WIFI printen niet werkt wanneer Safespot actief staat. Ik moest Safespot op de printer uitzetten in de app. Nu werkt de printer wel. Heeft met VPN te maken.

0 Likes
BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

Safespot en WIFI printen


@e10  schreef:

Ik moest Safespot op de printer uitzetten in de app. Nu werkt de printer wel. Heeft met VPN te maken.


Tja...ik had je die tip ook eens gegeven om uit te proberen. Maar ik blijf het wel vreemd vinden. Bij mij staat die Safespot gewoon aan op die printer en die werkt overigens perfect.

 

Safespot en Safespot Guard blijven gewoon black boxen vind ik. De resultaten zijn nogal verschillend voor iedereen. Vreemd.


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.



0 Likes
e10
Freshman Veelweter
Berichten: 168
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up? BINGO!

Safespot en WIFI printen

@BillyX Ik blijf het ook een vreemd verhaal vinden omdat het bij sommigen wel blijkt te werken. Ik had zoals gezegd een gesprek met de medeontwerper en die vind het normaal. Tja.

0 Likes