@Ex-Netweter
Ik vrees dat daar momenteel nog geen oplossing voor is.
Dit probleem werd door mij voor de eerste keer gemeld bij Telenet op 27 februari ll. Sindsdien reeds verschillende keren aangekaart bij Telenet, maar een oplossing blijft uit. Momenteel wacht ik sinds 1 april (en nee, dit is geen aprilgrap) op een reactie van Telenet die mij enkele (werk)dagen later verder op de hoogte zouden brengen…
Aangezien het toch geen zin heeft om deze software momenteel te gebruiken, heb ik deze verwijderd en gebruik ik mijn MacBook Pro voorlopig niet buiten mijn eigen netwerk. Hoewel ik hiervan niet 100% overtuigd ben, zou je binnen je eigen netwerk beveiligd zijn door de software op je modem. Voorzichtig zijn blijft de boodschap!
Telkens opnieuw het hele volledige verhaal moeten doen aan de Telenet-medewerker wanneer je informeert naar de stand van zaken, is voor mij ondertussen een reden om niet meer te informeren of er al een oplossing gevonden werd voor dit issue.