24757
netweters
|
152467
antwoorden
|
20711
vragen
|
Mijn samsung tablet werkt enkel op WIFI. Kan ik dit tablet ook laten werken op het Telenet netwerk met eventueel mijn of een GSM chip?
Nu gebruik ik dit tablet enkel alleen thuis op mijn internet
Opgelost! Ga naar oplossing.
Kan je in die tablet een SIM-kaart steken?
- Zo ja, dan kan je daar inderdaad ook mee op het mobiele netwerk (3G en consoorten).
- Zo nee, dan zal je die enkel via een WiFi verbinden online kunnen krijgen: op jouw eigen draadloze netwerk thuis, of op TELENETHOMESPOT of TELENETWIFREE waar die beschikbaar is.
Als je een smartphone met mobiel internet hebt, dan kan je jouw internet van je smartphone delen met je tablet via tethering
Inderdaad, maar houd dan zeker wel je dataverbruik in het oog.
Sommige toestellen/apps zullen enkel bepaalde zaken uitvoeren (updates, synchronisatie, back-up) bij een werkende Wi-Fi verbinding en niet bij dataverbinding zoals 3G, 2G, 4G.
Die tablet weet niet dat het om een mobiele dataverbinding gaat en zal de connectie dus als Wi-Fi beschouwen.
Samsung Tablet T210 zit vast en krijg geen Email meer binnen .Wat kan ik doen.
Pol
@Ex-Netweter schreef:Samsung Tablet T210 zit vast en krijg geen Email meer binnen .Wat kan ik doen.
Pol
Je kan ook even een nieuw onderwerp aanmaken als je wil maar hier is ook goed.
Wat bedoel je met "zit vast?"
Krijg je een foutmelding dat hij geen email meer kan ophalen? Kijk dan even je e-mail instellingen na.