Wij hebben een probleem thuis waarbij sommige sites werken en anderen niet. Sites zoals google, youtube, facebook werken. (dit is nu al de 2e dag). Zit nu via de homespot om dit te vragen, want die werkt wel.
Ik ben er al achter gekomen dat dit waarschijnlijk komt door problemen met de IPv4, want deze geeft aan dat er geen internetverbinding is als je bij adapterinstellingen gaat kijken.
Is er een manier om dit op te lossen? Ik heb de modem al een aantal keren gereset.
P.S. gisteren was ik wat met mijn adapterinstellingen aan het prullen en kreeg ik plots wel internet, maar ik weet niet goed wat ik gedaan heb, want hetgeen ik aan het doen was hielp niet op andere computers. Andere computers bleven internetloos.
Edit: Wij hebben sinds kort een acces point in ons huis hangen omdat het bereik van de wifi niet ver genoeg was. Ik heb het probleem nu kunnen oplossen door gewoon de internetkabel uit het acces point te trekken en er terug in te steken. Ik heb nog altijd geen idee hoe dat dit probleem is ontstaan en waarom dit juist heeft gewerkt, dus ben wel nog benieuwd of iemand weet hoe dit komt of een theorie heeft.