Beantwoorden
KoM
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Te grote letters bij nieuwe webmail.

de nieuwe webmail geeft koeien van letters (tov de vorige versie)

kan ik dit veranderen naar een kleiner font?

een ev. oplossing is browser op 80% zetten

maar dan is de rest te klein in andere tabbladen.

tnx

 

"Let Love Rule"
0 Likes
8 reacties
VincentD
Ex-Moderator
Berichten: 193
Lees je nog iets anders? ;-) De vernieuwde WIGO? Even demarreren... Lezersgoud. Respect!

Te grote letters bij nieuwe webmail.

Kan er iemand @KoM verder helpen met zijn vraag?

Vincent

"I've tried absolutely nothing and I'm all out of ideas."
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5241
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Te grote letters bij nieuwe webmail.

Welke browser (naam, versie) gebruik je? Is het mogelijk om een screenshot te posten?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
KoM
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Te grote letters bij nieuwe webmail.

IE11 en Chrome54 (ik vermoed de andere browsers ook)

screenshot hieronder, K

 

Telenet - webmail dikke letters--.jpg

 

 

 

"Let Love Rule"
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5241
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Te grote letters bij nieuwe webmail.

@KoM - Bedankt! Omdat de afbeelding nog niet is goedgekeurd door een van de mods kan ik je screenshot (nog) niet zien. Maar van zodra ze zichtbaar is neem ik een kijkje naar mijn webmail om te zien of ik het probleem kan recreëren.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5241
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Te grote letters bij nieuwe webmail.

-oei- Jij wilt het precies wel héél klein. 😉 Ik werk met een resolutie van 1440x900 en vind dat die grootte op jouw screenshot best meevalt. Maar daar ben je uiteraard niet veel mee. ;-(

 

Ik kan ook geen enkele instelling vinden om dit aan te passen. Ik werk met Firefox en daar kan je met Ctrl-+ en Ctrl-- tekst vergroten en verkleinen (Ctrl+0 voor default), maar inderdaad, dat heb je dan in alle tabs. Ik kan niet zo heel snel een add-on vinden waarmee je font per tab/URL kan aanpassen. Misschien heb jij meer geluk?

 

Het enige wat ik je kan aanraden is om in het Suggesties forum te vragen achter deze optie (en dan hopen dat er rekening mee gehouden wordt in een nieuwe versie).


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
KoM
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Te grote letters bij nieuwe webmail.

dag,

ik heb een schermresolutie van 1920 x 1080 en wil graag zoveel mogelijk info te zien krijgen, nu lijkt het of ik een bril met dikke glazen heb.

de vraag aan Telenet om dit instelbaar te maken, deed ik al en zal dit nu ook bij forum "Suggesties" doen.

net zoals de vraag om de schermruimte zuinig te gebruiken, nu begint de inhoud van een bericht pas over de helft van mijn scherm (zie afbeelding)
hier heeft Telenet al laten weten dat ik hier een punt heb, hopelijk volgt een instelbaar font ook snel.

groetjes

Telenet - nieuwe webmail -nuttige ruimte! dec'16.jpg

"Let Love Rule"
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5241
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Te grote letters bij nieuwe webmail.

Ik begrijp wat je bedoelt met die schermruimte. Zelf gebruik ik Mozilla Thunderbird en ik moet toegeven dat ik de ruimte waarin het bericht staat ook niet groot heb ingesteld. Als ik een mail met veel tekst heb, dan dubbelklik ik erop en dan wordt die geopend in een nieuwe tab. Ruimte zat. 🙂

 

Maar als je webmail verkiest boven een mailclient... In principe kan je Portable Thunderbird op een USB-stick zetten en dan kan je ook overal aan je mail (behalve waar je geen USB-toegang hebt).


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Mikk02
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
All I want for X-mas is YOU Jij bent af! Netjes! Primeur!

Te grote letters bij nieuwe webmail.

Aan die grote letters kan ik ook (nog) niks veranderen maar die vrije ruimte boven de berichten kan je wel een beetje aanpassen. Je klikt rechtsboven op weergave en dan krijg je een optie om het leesdeelvenster rechts aan te vinken. Het scheelt een beetje maar die grote en dikke gele balk blijft even breed. Hopelijk wordt er snel iets aan gedaan want optisch is dit een flop ( vind ik )Telenet koeien van letters.jpg