Beantwoorden
LucL1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Telenet router crashed elke dag

Hallo,

 

Sinds een paar maanden heb ik de telenet TVbox in huis gehaald en moest ik ook mijn modem veranderen naar de witte modem/router docsis 3.0. 

Ongeveer een maand na die installatie valt mijn netwerk 1x per dag uit. Ik moet dan de router herstarten en dan werkt alles terug normaal. De lampjes aan de utp kabels flikkeren wel, maar voor de rest kan ik niets meer doen op mijn netwerk en op internet, alleen na een herstart.

Ik heb geen andere routers in mijn netwerk, alleen een access point van Telenet zelf.

Door de huidige situatie kan er geen technieker langskomen, vandaar mijn vraag hier of er nog iemand dit probleem heeft of nog beter, een oplossing?

Vroeger nooit geen problemen met het internet gehad.

0 Likes
2 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5863
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet router crashed elke dag

@LucL1  en als je de klantendienst belt en een meting laat doen op die lijn zien ze dan problemen? Kan zijn dat het niet gelegen is aan je modem maar aan de TAP of iets anders buiten. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
LucL1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Telenet router crashed elke dag

Heb al contact gehad met de klantendienst, maar ik vermoed dat ze geen meting gedaan hebben. De persoon excuseerde zich alleen, omdat ze geen technieker konden sturen.

Ik zal nog eens contact met hen opnemen en vragen of ze een meting willen doen. Hartelijk bedankt.